• Tunamamma

Eskilstunatrakter - 9

Nu tjejer fortsätter vi med tråden och vi är inne på del 9 !

För er som är nya kan jag berätta att vi är några tjejer som bor i/ i närheten av Eskilstuna och har haft kontakt ett tag via tråden och irl. Här pratar vi om allt möjligt och det kan vara allt från familjelivet till vardagsfrågor.
    Några av oss väntar barn, andra planerar eller har barn sedan tidigare. Vill ni vara med är det bara att titta in och skriva några rader, det är alltid roligt med nytt folk!

Länk till del 8: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m34447461.html

Länk till aktivitetstråd del 7: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m35624538.html

Mamma till världens goaste paj och sötaste oliv
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-05 15:37
    Oops, hade visst glömt att länka den senaste aktivitetstråd här , här kommer den:

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m38058653.html
  • Svar på tråden Eskilstunatrakter - 9
  • Fru Allerdahl

Eller nått sånt var det!

(¯`°?.♥ Theodore 2/9 -06 (¯`°?.♥.?°´¯) Waldemar 27/2 -08 ♥.?°´¯)
  • mexisis
    Fru Allerdahl skrev 2008-11-18 21:41:16 följande:
    Mex: joo men det om tigern stämmer
    ok. trist med tigern. skumt att jag inte kan känna om jag hade drömt det eller om det hänt. känner mig iofs sjukt trög i huvet nu för tiden. är sååå trött. men om jag fått för mig att jag drömt det med tigern, tänk då om jag drömt saker som jag går omkring och tror har hänt på riktigt
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Nifelheim

Hmm men om det var nu i somras så dog hon ju aldrig. Den ena tigern bet den andra tigern rätt illa, men hon överlevde och så vitt jag förstod det skulle de försöka ha de i samma bur igen.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • FamiljenEriksson

Har inte tigern som blev biten blivit tillbakaflyttad nu i höstas??

• FamiljenEriksson
    Nifelheim skrev 2008-11-19 07:11:36 följande:
    Aha, oj det hade jag helt missat.
    samma här. Råkade hitta artikeln när jag googlade...

God morgon förresten!
  • Linda 23

Morrn!

Ja det var var alldeles nyligen hon dog, hon återhämtade ju sig bra men sedan bet han igen.

Ni som ska med på AW kan kolla den andra tråden och säga vad ni tycker.

Emma är fortsatt sjuk här hemma och nu ska jag ringa doktorn tänkte jag.

• Nifelheim
    Linda 23 skrev 2008-11-19 07:55:26 följande:
    Morrn! Ja det var var alldeles nyligen hon dog, hon återhämtade ju sig bra men sedan bet han igen. Ni som ska med på AW kan kolla den andra tråden och säga vad ni tycker. Emma är fortsatt sjuk här hemma och nu ska jag ringa doktorn tänkte jag.
    Jäkla kvinnomisshandlare den där Brahma (eller var det Sasha som var killen? Noll koll)
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Nej jag hade rätt, det var Brahma som var kvinnomisshandlare Räcka ut tungan

Morrn förresten

Någon som vill komma hit och städa åt mig?

Svar på tråden Eskilstunatrakter - 9