• Anonym (älska mer)

    Bra ställningar när mannen har liten...

    Min man har en mindre snopp och vi skulle nu vilja få förslag på ställningar som skulle kunna passa.
    Han kan nästan inte komma in i mig bakifrån (kan ioch för sig bero på min stora bak)
    Vilka ställningar passar oss? Hjälp oss!!!

  • Svar på tråden Bra ställningar när mannen har liten...
  • Anonym

    har ni testat att du sitter på honom med benen i madrassen då kommer han låångt in i dig fast han har modell mindre:) det är jättesköönt

  • Janneman

    Hur "liten" är den då? Det är svårt att ge råd när man inte har förutsättningarna för apparatens storlek i erigerat tillstånd.

  • Anonym (älska mer)
    Anonym skrev 2008-10-10 09:26:05 följande:
    har ni testat att du sitter på honom med benen i madrassen då kommer han låångt in i dig fast han har modell mindre:) det är jättesköönt
    Japp, den brukar vi köra. Funkar kanon, men vill gärna ha något att variera med
  • Anonym (älska mer)
    Janneman skrev 2008-10-10 09:26:21 följande:
    Hur "liten" är den då? Det är svårt att ge råd när man inte har förutsättningarna för apparatens storlek i erigerat tillstånd.
    Har inte mätt den men kanske 12 cm i erigerat tillstånd...
  • Anonym

    Anonym (älska mer) skrev 2008-10-10 09:26:57 följande:


    Japp, den brukar vi köra. Funkar kanon, men vill gärna ha något att variera med
    Ok.. han sittandes på knä och du ligger på rygg med benen typ på hans axlar det är oxå en bra ställning..

    sen kan man ligga skavfötters o linda benen om varann så att man ligger "sax" fast sen får man testa sig fram vilken vinkel som passar just er.. du kanske får vrida dig lite ut åt sidan

    man får använda fantasin;)
  • Janneman

    Det är ju inte extremt litet utan inom det som betraktas som normalt. Det kanske är som du antyder, lite för mycket ivägen runt omkring själva hålet? Angående bakifrån, svanka. Så blir vinkeln bättre.

  • Anonym (älska mer)
    Janneman skrev 2008-10-10 09:34:06 följande:
    Det är ju inte extremt litet utan inom det som betraktas som normalt. Det kanske är som du antyder, lite för mycket ivägen runt omkring själva hålet? Angående bakifrån, svanka. Så blir vinkeln bättre.
    Jag har inte sagt att den är extremt liten..

    Men vi känner båda att han inte kommer in tillräckligt långt i mig i vissa ställningar, därför vill vi ha lite förslag på bra ställningar för de som har liten.
  • Anonym

    Bakifrån är ju bra (trots att han "bara" är 12 cm lång, vilket jag tycker är en normal storlek, och trots att du har lite "hull" ivägen?)
    Bakifrån kan du svanka och du är ju även höj- och sänkbar (antingen står du med knäna ihop eller så särar du på dem mer för att sänka dig till rätt höjd)

    Min underbara sambo har 13 cm. Han hade inte sex baikfrån med sitt ex för att hon sa åt honom att "det går inte, du har ju för liten" (hon va smal).
    Jag är också smal och när jag hörde vad hon sagt så tänkte jag Bullshit!
    Vi har sex ofta och gärna bakifrån och det går SÅ bra och han kommer SÅ djupt in i mig ;) Tjejen får ju också jobba lite och anpassa sig efter killen.

    Har ni provat något i form med köksbordet? Du ligger på rygg och han står mellan dina ben. Då har han fritt fram och kan komma djupt in.

    Man får vara kreativ, sex ska inte vara svårt, det ska vara roligt! Prova er fram! Köp en KamaSutra och prova ALLT. Det som går det går :)

  • Anonym

    om du är vig så kan ni prova att han sitter i en fotölj m låga armstöd (givetvis) sen sätter du dig över med dina ben hängandes över armstöden.. han får en vacker syn och hans snopp tar dig till himlen!

  • Anonym (msalpha)

    jag skall nog säga ridställningen... där kan du ju även "gnugga dig fram"...

  • Anonym (T)

    Hej, har ni provat att ni lägger er som ett T mot varandra med era underliv i punkten där de två strecken i T:et möts. Låter konstigt kanske...

    Du får lägga benen om honom, och killen kan sedan variera ställningen beroende på fas under akten så att säga, Jag tycker nästan min man kommer för djupt ibland i denna ställning men oftast är det superskönt.

  • Neko

    Killen sitter på huk, tjejen ligger framför med benen på sidorna om hans midja, liksom upphasad och han håller om hennes höfter.

  • onetwothree

    Kanske redan nämnt, men testa att du antingen ligger på rygg med rumpan lite utanför sängkanten och att han står på knä på golvet eller att du ligger på rygg på ett bord i lämplig höjd och han står upp?
    Och om du känner dig lite vig, testa att liksom "fälla ihop" dig i missionären. Jag känner att jag är grym på att förklara
    Men att du ligger på rygg precis som vanligt, men istället för att ha benen på varsin sida om honom, så drar du liksom knäna upp mot bröstet, så att han typ ligger ovanpå baksidan av dina lår... Är det nån som fattar vad jag menar? :P

  • Anonym (mia)

    Jag gillar när man ligger som en sax, de vill säga att tjejen ligger på sidan, halvens på mage med de understa benet mellan killens ben och de översta på ena sidan om han. då kan man variera hur långt man vill att han ska komma in beroende på hur man reglerar höjden på de yttersta benet. killen står alltså på knä.
    Jätte skönt och värt att testa, helt klart en favorit här hemma.

  • Anonym (Sambon)

    Här är en länk bit.ly/2rRToMl som funkar till filmen om ett par bra ställningar som hjälper er att komma närmare varandra.
    Hälsn Sambon

Svar på tråden Bra ställningar när mannen har liten...