• Miss Daisy

Ringmärkt snopp!!

Det finns en sak som jag har undrat över sen en vän berättade att hon en gång träffade en kille som var ringmärkt i snoppen. Jag vågade inte fråga så mkt, men en del frågor dök ju upp... De killar som har piercing/ring i snoppen tar de av sig den när de har sex? Och om de inte gör det finns det inte risk att den lossnar och "försvinner in" vid samlag? Sen undrar jag också om man kan ha ringen kvar på snoppen fast man använder kondom. Kan inte ringen ha sönder kondomen?

Jag skulle själv aldrig fixa en kille som var piercad där, tycker piercingar är rätt obehagliga överhuvudtaget, men det hindrar mig inte från att vara nyfiken på hur det funkar.

Finns det verkligen nån som tänder på det? Jag skulle springa hem i panik om jag upptäckte att nån jag var på väg att ha sex med hade ring i snoppen. Samma sak om ringen satt i bröstvårtorna.

• Svar på tråden Ringmärkt snopp!!
  • Miss Daisy

En stav!!! Det har jag aldrig hört talas om. Men även om den är mjuk i ändarna så måste det ju irritera när man tillför friktion till det hela.

Det kanske inte gör ont, men det låter som att det gör ont. Men staven kanske är mindre att den vision jag får i skallen.

• Miss Daisy

Fastnade han aldrig i kalsongerna? Tänk om stavarna börjar pipa när han passerar metalldetektorn innan han ska flyga. Pinsamt det skulle vara!!

• HårdrocksMamma

Pizan;
    nej inte alls, kanske om det är för torrt....men oftast är det väl som tur inte det

• TypeONegative

Pizan om de är tillräckligt spända så lossnar de inte, i alla fall inte här.
    och om man nu tappar en piercing i sig så är det nog inte värre än att svälja en stav från tungan. Menar min kille tappar ju kondomen i mig det förrsta han gjorde..på nått sätt kommer det ut *asg*

• Funman

Jag skulle aldrig hänga i järn skrot i min snopp.. inte ens om jag fick 10 mille

• HårdrocksMamma

Pizan;
    inte vad jag vet iaf....skulle han ng aldrig medge om han nu gjort det *S*
    Pinsamt är bara förnamnet, vet inte riktigt hur det fungerar med kirurgiskt stål (som jag tror han hade) jag har gått igenom metalldetektorn med min jag hade i bröstvårtan....det gav inget utslag

• TypeONegative

lite OT
    Förretsen nån som vet om det är skönare om det sitter en i tungen på killen vid oralsex?

• Miss Daisy

Jag skulle inte vilja svälja en stav från tungan heller...

Hälsa din kille att han ska hålla i kondomen när han drar ut den. Jag gick med en kondom i mig i över ett dygn för att min sambo slarva. Sen badade jag i en sjö med honom och hans bästa kompis, och gissa vad som flöt upp.

Svar på tråden Ringmärkt snopp!!