• Miss Daisy

Ringmärkt snopp!!

Det finns en sak som jag har undrat över sen en vän berättade att hon en gång träffade en kille som var ringmärkt i snoppen. Jag vågade inte fråga så mkt, men en del frågor dök ju upp... De killar som har piercing/ring i snoppen tar de av sig den när de har sex? Och om de inte gör det finns det inte risk att den lossnar och "försvinner in" vid samlag? Sen undrar jag också om man kan ha ringen kvar på snoppen fast man använder kondom. Kan inte ringen ha sönder kondomen?

Jag skulle själv aldrig fixa en kille som var piercad där, tycker piercingar är rätt obehagliga överhuvudtaget, men det hindrar mig inte från att vara nyfiken på hur det funkar.

Finns det verkligen nån som tänder på det? Jag skulle springa hem i panik om jag upptäckte att nån jag var på väg att ha sex med hade ring i snoppen. Samma sak om ringen satt i bröstvårtorna.

• Svar på tråden Ringmärkt snopp!!
  • HårdrocksMamma

Funman;
    Säg inte för mkt nu! värre saker har både män och kvinnor gjort för att försköna njutningen
    ....och de får inte pengar utan frivilligt GER pengar för sakens skull *L*

• Miss Daisy

Mina skärp och nycklar brukar pipa men jag antar att det är annat stål i dem. Synd, det vore en kul historia om nån hade pipit pga av en en piercing i snoppen/bröstet.

TypeONegative!
    Kanske om ringen/staven i tungan var vibrerande, annars så kan jag inte tänka mig att det skulle göra nån skillnad.

• TypeONegative

Jag har fått för mig att det skall kännas lite mer på nått sätt.

haha han släpper nog aldrig en kondom mer, var bland de första gångerna vi hade sex, haha han var livrädd visste inte hur han skulle tala om det för mig
    fast som tur var kom den inte flytandes bland vänner

• HårdrocksMamma

Pizan;
    Hmm jag svalde min stav inne på förlossningen (en testkörning innan den riktiga förlossningen(fick bricanyl och de avtog))...kan tala om att jag var känd för hela "förlossnings"personalen på alla avdelningar *pinsamt*
    Till nästa gång ska det verkligen bli ett annat sjukhus....hoppas hopppas hoppas de inte hört historien, orkar inte behöva förklara mig igen

• Pallas

TypeONegative: Oooo jaaa! Det är superskönt med tungpiercing vid oralsex!

• TypeONegative

men hur lyckades du med det?

• Funman

HårdrocksMamma

Jag skulle aldrig göra det ..och ej heller försköna mig... jag är för skön redan

• TypeONegative

Pallas jag skall, måste får han här att förstå det nu snart

• HårdrocksMamma

TypeONegative;
    Beror väl på smycket kan jag tänka mig, det finns ju lite större "gummitäckta"kulor då man kan ha vid just de tillfällena
    (om du vet vilka jag menar(typ spike-kulor)men mjuka sådana så klart, väldigt färgglada brukar de vara oxå)
    iaf sånna kanske känns mer som sagt.
    Måste väl vara samma som det är för ombyta roller.....dvs om min man känner min piercing måste väl jag oxå känna om han skulle ha sin???

• HårdrocksMamma

Funman;
    kan jag tänka mig

Svar på tråden Ringmärkt snopp!!