• Miss Daisy

Ringmärkt snopp!!

Det finns en sak som jag har undrat över sen en vän berättade att hon en gång träffade en kille som var ringmärkt i snoppen. Jag vågade inte fråga så mkt, men en del frågor dök ju upp... De killar som har piercing/ring i snoppen tar de av sig den när de har sex? Och om de inte gör det finns det inte risk att den lossnar och "försvinner in" vid samlag? Sen undrar jag också om man kan ha ringen kvar på snoppen fast man använder kondom. Kan inte ringen ha sönder kondomen?

Jag skulle själv aldrig fixa en kille som var piercad där, tycker piercingar är rätt obehagliga överhuvudtaget, men det hindrar mig inte från att vara nyfiken på hur det funkar.

Finns det verkligen nån som tänder på det? Jag skulle springa hem i panik om jag upptäckte att nån jag var på väg att ha sex med hade ring i snoppen. Samma sak om ringen satt i bröstvårtorna.

• Svar på tråden Ringmärkt snopp!!
  • Miss Daisy

Hårdrocksmamma! Skäms inte för det, för de första så har de nog varit med om det mesta (nu även svalda piercingar) och för det andra så har de ju tystnadsplikt.

• HårdrocksMamma

TypONegative;
    Allt var så kaotiskt, kortfattat;
    låg inne då på specförlossningen, de trodde moderkakan skulle lossna, förberedde sig och mig på att sprätta upp mig...
    eftersom jag inte haft ur staven på flera år så satt den stenhårt, samt att jag skakade för vi trodde jag skulle förlora min pojke.....iaf så snurrade den upp "sig själv" nån gång ungder händelseförloppet

• HårdrocksMamma

Pizan;
    Nej jag skäms inte nu (bara direkt efter)
    Det är bara jobbigt att det ska dras upp varje gång (var stammisar på förlossningen förra grav) man åker ju inte dit för att prata om det, utan man oroar sig för barnet!

• TypeONegative

aj jobbigt men det gick bra?

• Miss Daisy

Ja, det låter jobbigt att de drar upp det, för det är säkert det minst viktiga du minns av ditt barns förlossning/graviditet. Men staven kom väl ut av sig självt, eller hur?

• HårdrocksMamma

TypONegative;
    Ja allt gick bra, fick bricanyl-spruta så värkarna avtog...Dante väntade tills den 14 (BF+1) att komma ut

Pizan;
    Antar att staven kom ut...inget jag undersökte men har inte känt av den iaf så det tror jag
    Så har du kanske blivit ännumera nyfiken lr kanske rentav avskräckt ??!!

• Miss Daisy

Nej, det är nog ungefär som förr, nyfiken eftersom det är en främmande grej, men jag vill inte ha en och vill inte att sambon ska ha en. Vi är båda totalt spruträdda så tanken att vi skulle stoppa in stavar i våra kroppar känns totalt främmande.

• M I R R E

Både jag och min man är piercade lite överallt. Både nere o uppe. Det är absolut inga problem för oss. Tvärtom vi har väldigt kul. De enda gångerna det är det blir problem är när han lägger sin arm på mina hängpattar i sängen och fastnar, men det överlever jag. Jag är ganska tålig.

Det piper inte i metaldetektorn för smycken är gjorda av titan precis som skruvar o sånt som används vid operationer. Däremot känner jag en kille som hade 29 piercingar i slangen han pep på flyget och tjejen som undersökte han höll på att svimma när han visade upp den. Han hade ett smycke met hänge som var gjort i något annat och det var den som gav utslag.

Jag ska aldrig ta bort mina i allafall jag gillar dom både på mig och på min karl.

• HårdrocksMamma

Pizan;
    Nä det behövs ju inte, går ju som sagt lika bra utan
    Kan ju tillägga att jag oxå är extremt spruträdd, de fick backa in mig i ett hörn vid varje MVC möte, då det skulle nålas iaf *BläSpott&Tvi*
    De flesta blir ju förvånade över det med tanke på mina piercingar och tatueringar....men jag hävdar att det minsann INTE är samma sak

Tack, vi bestämde det namnet väldigt snabbt...var inte förrän efteråt ngn av släktingarna frågade vart vi "fått" namnet ifrån, om det var från DANiel + ThErese som vi tagit det....blev ju tom bättre än vad vi trott

• TypeONegative

29 piercingar i slangen...måste va en stor en

Fasiken nu kliar det i fingrarna efter flera

• TypeONegative

HårdrocksMamma det va bra det, gick bra oså.

Coolt så där kan man ju uppfinna nya namn

• M I R R E

TypeONegative

Nja den var inget att klaga på men ingen värsting heller det var lite mindre ringar o dom satt tätt...men snygg tycker jag att den va. Såg den när han tagit bort dom också. Då hade han satt en ring runt ollonet genom strängen som var ungefär lika tjock som mitt lillfinger. DET var häftigt...

• TypeONegative

oj nee det hade jag nog rammlar ihop om jag såg
    får jag se

• M I R R E

TypeONegative :
    Hehehe ja det finns ju bildbevis

Svar på tråden Ringmärkt snopp!!