• Len

Marsbebis 2009 i Umeå, del 2

Åh gravid yoga låter spännande!
    Får man fråga vad det kostade?

• Len

Jag kan tyvärr inte alls på måndag, jobbar 9-20 typ!

Sitter och väntar på att läkaren ska ringa upp för att få göra ett halsprov på Jordan.
    Om det visar okej kanske vi går ner på stan en sväng, han ska ju liks sova i vagnen.

Någon som har ett bra förslag till fars dag present?

• Len

Det var en smart ask!

Jag köpte ett par mjukis byxor till honom idag. Kom på när ElsasMommy skrev om såna att han faktiskt sagt att han behöver nya, så TACK för ideén!

• Len

Jag köpte ett par svart på stadium, deras egna märke för 199 kr.

Av erfarenhet så te x champion brallor håller inte bra kvalla, blir knän på direkt, så jag hade ingen lust att lägga 399 kr för ett par såna.

Ska ner på stan med en kompis på fredag, se om jag hittar nåt mer då. Så synd bara, för han dricker varken kaffe el the, eller varma drycker. Så såna där pappa muggar, goda theér eller kaffe med smak faller som bort. Jag som själv älskar den typen av saker

• Len

Jag ska kolla med en kompis om hon är intresserad av att följa, så återkommer jag vilken dag som passar bäst!

• Len

Såg att det fanns nån nagelfixar grejs bredvid costas när jag gick hem från stan igår. Ingen aning om vad det hette, eller priser.

Idag var jag till läkaren och blev sjukskriven på 50%. Känns skönt med tanke på att fogen blir värre och värre, och det känns som man ska gå av på mitten.
    Hoppas bara att fk inte strular denna gång, då bryter jag ihop!

Hur har det sett ut för er andra som är sjukskrivna för fogarna? Fått okej av fk än?

• Len

Catarina: Jag och en kompis kommer nog! Vart är det du bor?

• Len

Usch vad hemskt med magsjuka!! Bävar för att den tiden är här nu, VILL INTE!!! Hoppas ni blir friska snabbt!!

Tvättmaskin i lägenheten är det bästa som finns. Nu fattar jag inte hur jag klarade mig innan, särskilt när han hade magsjuka och man hade tvätt långt ut i hallen när han lyckats kräkas ner fler sängombyten!

• Len

nyatag: Känner igen det där med balkongen väl! Vi fick lägga ut vårat dubbeltäcke där för det rymdes inte i tvättmaskninerna när han spydde som värst. Sen när det va dags för kemtvätt kände vi att det va lika bra att kasta så vi köpte nya.

Verkar som att årets magsjuka är här. En kollegas båda barn är magsjuka också.

• Len

Ok, Umedalen hittar vi nog till. Mitt gravid minne kommer ju säkert behöva uppdatera mig mer om vart vi ska när vi närmar oss den 19, men jag har skrivit upp klädpartyt i kalendern då!

Svar på tråden Marsbebis 2009 i Umeå, del 2