Inlägg från: atena100 |Visa alla inlägg
  • atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Hej hallå!

Ja, här är det också bara bra! De krämpor man "bör" ha, typ. Det har varit en skön vecka med slappa. Gjort några små grejs i hemmet, vikt en hög lakan med en dottern en dag. Gick fr Lundenskolan o ner till Olskroken på torsdagen när det var markand med dottern  bussen hem! DÅ har man ont i ben, svanskota ja i stort sett hela kroppen! Men himla tur att man är sjukskriven så att man kan vila dirket efter dessa "bravader".
    Har också varit eller är lite småkrasslig i förkylning igen. Jobbigt! Blir SÅ himla trött!

Kanske dags att fixa en fika om ett par veckor, eller!?! V46 eller v47!?

60 dagar kvar :)
  • atena100

jenniefe

Kan du på vardagar också eller jobbar du? Annars lördag 15:e tror jag i dags läget skulle funka.....Å, Torps café blir bra ( tänkte inte på det) är ju bra promenadvastånd för mig. Har bara handlat glass där en gång. Tänkte bara på Olskroken, att där fanns några fik att välja mellan.

59 dagar kvar
  • atena100

jenniefe

Aha, då är nog helgen bättre, än så länge! Men vi kollar vilka som är inresserade av fika den lö 15:e då?
    När är du beräknad?

58 dagar kvar
  • atena100

extraliten
    Ryggen är inte så farligt här, faktiskt! Värre med fogar o sammandragningar då. O speciellt  i sammband mkt rörelse. Men sen har jag ganska mkt "bränningar" i bröstet/bröstkorgen. Igårkväll när jag skulle lägga mig o sova så börja det. Magen o brösten är nästan ett. Skitjobbigt! Mår illa, kan inte sova. Bebis ligger typ så högt upp ibland o trycker. Får gå upp igen o gå o trycka ner o sen tömma magen med. Till slut även kräkas. Fast o andra sidan så hade sambon köpt en godispåse igårkväll igen med........Kan kanske gjort sitt till med!?!?!

58 dagar kvar
  • atena100

okej, ca 1 månad efter mig! :)

Men då provar vi få till en fika-lista:

Lördag 15:e kl 14 ?? på Torp Café

atena100

58 dagar kvar
  • atena100

extraliten
    Aha, det där med järntabletten ska jag försöka tänka på. Jag tar den också på kvällen eftersom man inte ska ta den i sammband med kaffe. O det dricker jag ju bara på morgonen. Men typ till lunchen kan man ju ta den då istället!!

Ja, jag har inte märkt det med godiset innan. Men får ju abslout räcka att äta det EN gång i veckan, inte flera som det nu blev. Både på fredag o måndag. Näääe, fyyy!!

58 dagar kvar
  • atena100
    fika-lista:Lördag 15:e kl 14 ?? på Torp Café

atena100
    jenniefe
    58 dagar kvar
  • atena100
    Tjejen24 skrev 2008-11-02 09:23:52 följande:
    Hejsan hej!!Här är det bara bra, v.30 idag och solen skiner!!Varit lite småsjuk o imorse for vi till Axess-akuten o min sambo har visst Halsfluss Hoppas jag inte blir smittad!Hur har ni det allihopa i denna kylan?
    jobbigt med dessa förkylningar! Jag blir inte av med min nästäppa. Skitjobbigt!

Hänga med på fika?
    58 dagar kvar
  • atena100

klo o extraliten

Inte intresserad av fika, trots att su kommera tt flytta extraliten?

• atena100

Men nice, ser ut som vi kan bli några stycken då!

SYND, klo!! Annan gång!! Flört
    Det ligger ju precis vid Kålltorps spårvagnsändhållplats. O jag bor på Kärrlundsgatan högst upp.

57 dagar kvar
Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?