Ni som går på Munkebäcks MVC!?
klo
Jo, så är det ju så klart!
Kanske näst kommande helg då!?
klo
Jo, så är det ju så klart!
Kanske näst kommande helg då!?
Tycker jag låter som en bra idé, jenniefe!!!
Jag ska till spec.mödravården imorgonbitti. Så f¨r se vad dom säger o vad jag får äta o så..o när jag får en ny tid dit! Annars har jag isof en bm tid 27:e 13:30.
Så ver mer imorgon vilken dag vi kan bestämma!!
Hejsan!
Jag kan på må-on typ vid 11, tors antingen fm eller em (har bm-tid 13:30)
Tisdag kl 11 på Torps Café blir bra!! :)
Jag har föräldrakurs 8-10 på tisdag, men bra o kunna ta en fika efteråt!!
Tisdag kl 11 på Torps Café Fler inresserade av fika?? Skriv upp er! atena100 jenniefe
extraliten Stort Grattis till sonen! När var eg. BF? Hoppas att ni mår efter omständigheterna bra o att ni snart får komma hem!! Lycka till!!
jenniefe
Jag såg att du var online här, ja gröna lampan lös iaf....men jag förstod att du inte skulle hinna få mitt meddelande. Borde kanske ha bytt mobbnr, typ...
Ja, usch vad kallt det är nu, rått! Sorrysorry!
Japp, det kan vi väl göra!!
Hello, tjejer! Hur mår ni?
Vad tror ni om en fika nästa vecka?
*puffar upp*
God fortsättning, tjejer!!!
Tjejen24
Nu är det efter jul ju... 
klo
hur mås et?
extraliten
Hur har det gått med flytten o den lille?
Ingen bebis här i sikte....
Tjejen24
Jodå, det går bra! Har varit en halv dag idag med bm-besök o Antenatalenheten.
Hos bm var de blt-tagning 120/80, sf-mätning 40, hjärtljud 152.
Antenatalen ctg-kurva, blt igen, tillväxtUL so idag låg på + 9,6 %.
Nu ska jag upp dit varje dag för ctg-koll o har ingen bebis tittat ut så är det igångsättning om 7 dar...puuuh skööönt!!
klo
Japp, en fika skulle sitta fint! Fast blir nog inte tidigast om ca 1 par veckor, kanske.....
jenniefe
Ja, ingen bebis här ännu, men det är ju inom väldig snar framtid. Vet att inom 7 dar så BLIR det bebis!!!
SÅ skööönt o få veta! VET precis hur du har det, med att vara trött, svårt att gå...isch alltså!!
Jag fick graviditetsdiabetes ca i v35.....missat det i den andra tråden (vinterbebisar i gbg) !? Så då har jag haft några extra kontroller o får inte gå över med 42 veckor, utan i v41.
Ja, det känns bra o kul!! Snart väntan över!! :)
jaja, får verkligen hoppas det kommer igång snart av sig självt då!!
Tjejen24
Ja, lite besvike o snuvad kändes det som jag blev....Men om man tänker som så här, att det kunde ju ha varit tvärtom med.....om du hänger med vad jag menar!?
Ja, jag hörde att teet skulle vara rogivande o att man kan bli dåsig...Jaaa, det kan jag verkligen instämma med detta teet iaf....fast det verkar vara "bara" hallonte...
Ja, jag är ju ute lite i sista minute eg. 
jenniefe
Med 1:a gick jag över 6 dar, med 2:a 2 dar före...Så det kan bli vad som...Men hoppas verkligen det kommer igång snart!! Allt såg bra ut i fredags när vi gjorde tillväxtUL o ctg-koll...så inget konstigt där inte, så då får jag gå över 2 v...
Samma här...känner en som bor i skåne. O hon var beräknad efter mig, 1 par dar...3 jan.
Hon fick också på nyårsafton, fick åka ilfart till akuten...på en kvart var killen född.....*snöpligt*
Japp, gärna fika..vi får se när o hur de går!! 
GRATTIS, klo till sonen!! Vad roligt!!
Åå, avis blir man!! Ringer snart upp till specen o ber dom snällt att sätta igång mig med. Orkar inte mera nu....
jenneife
Näe, det vet inte vi iaf...det får bli en överraskning....har ni kollat!?
Det är så olika i olika trådar med..... en tråd är det mest tjejer söm kommit, i en annanär det medt killar...lustigt!!
jenniefe
Och jag har 2 döttrar sen tidigare! Sambon hade nog gärna velat veta, o frågat flertalet ggr om man kan se könet, men jag som inte velat...riktigt...även om jag också är väldigt nyfiken, såklart!!!
Idag har jag varit till bm igen, sista gången. Japp, NU är det seeegt!! Även om det bara är EN vecka över tiden. Med första gick jag 6 dar över o andra -2 dar. Var ju SÅ inställd på 1/1 (eller innan, eller möjligtvis max 3 dar över) Menmen...så det blir ju!! Har en tid till Antenatalen 16/1 för ctg-koll o så o sedan igångsättning, men vet inte om det blir samma dag eller inte!?!?! Men inge mer bm iaf.....hon trodde nog att det skulle komma igång under veckan, innan igångsättning...Hoppas på det!!!
Hejhej!!
NU har det hänt...Nu är det TRISS i DAMER här hemma!
Torsdag kl 17:15 började värkarna. Åt middag ca 18. Värkarna tilltog hela tiden. Ringde FL kl 20, de tyckte vi kunde avvakta ca 1 timma till så vitt det inte blev mer o tätare!
Vi brja ställa fram alla väskor o grejjor i hallen. 21:40 åkte vi in. 01:54 är TJEJEN född.
hojhoj, sicken kvinnlig intution du har då, jenniefe....