Inlägg från: lille08 |Visa alla inlägg
  • lille08

Augustibebisar 2008

Nu har jag också hittat hit! Lägger den i favoriter jag med.

Ska snart krypa ner i sängen tänkte jag. Hade lite kvällsmys där förut och kameran var framme...

Yossie och William

Kvällsmys

Fler bilder finns i min blogg: lindaskriver.blogspot.com

• lille08

Här har vi haft en natt med rätt många timmars sömn. Jag ammade W sista gången runt 20.30 igår kväll och han somnade vid 21-tiden. Själv la jag mig runt midnatt och funderade först på om jag skulle ta upp William och amma honom innan jag somnade, men han låg ju och sov så gott så jag struntade i det. Sen vaknade han först vid kvart i fem! Hade inte ammat honom på över åtta timmar, och mina bröst var då så sprängfyllda att det gjorde skitont i dem!

Men otroligt skönt att få flera timmars sammanhängande sömn! Särskilt som att han var vaken i stort sett hela dagen igår och bara sov korta stunder i min famn.

• lille08

Oj oj... här håller det på att bli bajs överallt nu tror jag... William bajsade inte en endaste gång igår - men han ligger här i mitt knä just nu och jisses vad det brakar i blöjan!

• lille08
    Lina S skrev 2008-10-18 10:40:11 följande:
    Haha Sam bajsade inte heller igår, det hör ju inte till vanligheterna direkt. Han brukar ju skita flera lass om dagen. Så nu väntar jag mig världens brakskit snart Nu ska jag försöka läsa ikapp lite, låter ju spännande med VT:s fylla
    Samma här! William bajsar också flera gånger om dagen för det mesta... så det är bara att förvänta sig en riktig "bajs-dag"! Men det som kom ut nu var ett rejält lass. Otroligt nog höll blöjan tätt (Libero), men däremot kräktes han oss båda så det blev ett klädbyte iallafall.
  • lille08
    MissHellen skrev 2008-10-18 10:17:11 följande:
    Elton hade tillomed bajsat ut ur blöjan, på ryggen haha! Han hade en stooor fläck där bak på ryggen :P Hatar Liberos blöjor!
    Hihi, vilken skitunge! Jag förväntade mig nåt liknande här... vore så typiskt med tanke på att W duschade med mig i morse och var ren och fin... men jättelasset höll sig inom blöjkanterna som tur var.
  • lille08
    Vilda Tiger skrev 2008-10-18 10:59:16 följande:
    Glömde! Jag har gått ner ett halvt kilo till! Bara fyra och ett halvt kvar till inskrivningen!
    GRATTIS!! Skönt när vikten går åt rätt håll. Här tappades det många kilon precis i början, och jag väger samma nu som innan graviditeten, men nu står det stilla. Hade annars inte tackat nej till att gå ner ett par extrakilon!

Nu ska vi ut på promenad. Vår katt har försvunnit så vi ska leta efter honom.
  • lille08
    MissHellen skrev 2008-10-18 11:06:11 följande:
    Skönt Här hamna de ju tillomed i sängen
    Här blev det kiss i sängen i morse. William låg på mig och rätt vad det var så kände jag hur blött det blev. Blöjan var helt enkelt proppfull av kiss. Han har haft ännu en natt då han sovit många sammanhängande timmar (9 timmar). Annars brukar jag byta nån gång på natten om han känns blöt.
  • lille08
    MissHellen skrev 2008-10-18 11:10:31 följande:
    Va? Sov han 9 timmar? Wowo, jag skulle vara glad för 2-3 timmar ja haha! Hoppas verkligen ni hittar kissemissen!
    Japp, 9 timmar i sträck blev det i natt och 8 timmar i sträck natten innan... såååå skönt!

Däremot sover han inte mycket om dagarna för tillfället. Bara kortare stunder i min famn, så när kvällen kommer är han förmodligen helt slut. Fast just nu sover han faktiskt i vagnen så vi ska ta en tur ut nu och leta efter katten.
Svar på tråden Augustibebisar 2008