Inlägg från: lille08 |Visa alla inlägg
  • lille08

Augustibebisar 2008

VT: Ja, William somnade runt 19 ikväll. För det mesta dröjer det framåt 20-21 innan han slocknar.

Hihi, tog en så rolig bild på W:s storebror S igår (han fyller snart 5 år). Han skulle visa hur han tycker att W ser ut!

081025_8.jpg
    (klickbar bild)

• lille08

MissH: W:s pappa har varit här regelbundet sedan han föddes... och särskilt nu det sista så har det ju blivit rätt ofta... vi har väl mer eller mindre hittat tillbaka till varandra igen och ska ge förhållandet en ny chans!

• lille08
    Vilda Tiger skrev 2008-10-26 21:12:46 följande:
    lilleJajaaa! Då fattar jag! Sorry.
    Haha, nä det är ingen fara!
  • lille08
    MissHellen skrev 2008-10-26 21:26:04 följande:
    Nej, va roligt för er Ooo, Jag älskar sånt! Men W o A har inte samma pappa va? Oj, vad jag låter nyfiken Men som sagt, svara bara om du vill!
    Nä fråga på bara!

Nope, de har inte samma pappa.
  • lille08

Gosh: Nej, jag hade också blivit sur om nån annan hade matat min lilla bebis med glass och dylikt. Tycker att det är upp till föräldrarna själva att välja när man vill introducera sånt, men att göra det redan nu känns väl kanske liiite tidigt.

• lille08

Saliva: Kul att du fick till det med bilderna nu. Åh en sån söt tjej du har!

Gosh: Nä inte stoppar man in sin egen sked i nån annans bebis mun. Särskilt inte så här på hösten/vintern när det far runt en massa läskiga baciller. Ja, det är nog runt 4 mån man kan börja så smått med smakportioner. Fast W fick visserligen suga lite på en gurkbit igår när vi åt tacos...

• lille08

Mareld: Hoppas du får det trevligt på stan!

Vi ska iväg till bvc idag. Ska bli spännande att se vad lillskrutten kan tänkas väga nu.

• lille08

VT: Ja, då väger han lite mer än henne för han var 6150 g. Men han är bara 58,2 cm så han är kortare. När min store kille A var bebis så var han 58 cm lång vid 6 veckors ålder och vägde då 5,1 kg... så W är bra mkt knubbigare än han var!

Svar på tråden Augustibebisar 2008