• Wiem

Augustibebisar 2008

Hej på er!
    Har inte lyckats logga in här på en hel vecka och lite mer tror jag. Har bara inte fått tiden att räcka till.
    Hoppas alla mår bra, har inte tid att kika igenom allt jag missat.

Jag har en fråga.. börjar misstänka att jag har fått urinvägsinfektion eller nåt. trodde först det var svamp så jag körde en kur med canesten men det hjälpte inget och nu har jag sååååna trängningar, måste kissa NU och det svider o har sig... Ska till bm på efterkontroll imorgon kan man fråga henne om det, typ ta med sig urinprov dit eller måste man gå till vårdcentralen?? Nån som vet?

• Wiem

VT: Ja usch för UVI, vill inte ha det men känns som om det ligger o smyger. Får väl ta med en burk till bm imorgon, undra om man behöver ringa o förvarna henne innan eller bara dyka upp med burken i handen.. hihi

Carina: Varför inget dop?

• Wiem

Hej på er, trevlig Halloween! Jag och lilleman ska på halloweenfest, får se hur han klarar av det, har märkt att han blir himla nervös och skrikig när det är mycket folk och rörelseomkring.

Denna veckan har varit helt hysterisk, stora tjejen har lov från skolan, plus en massa grejor inbokade hit och dit.
    *puh*

Sköt om er!

• Wiem

Hej!
    Long time no see! igen....
    Här är vi förkylda och ontiga i halsen hela högen, även lilleman

KaOl: Vad är det för stegräknartråd?

Tycker det där med vikten går i vågor, ett tag gick jag ner med bra fart, sen stannade det av o sen började jag gå ner igen. Snart nere i "jag blev gravid vikten". Gött!

Hoppas alla mår bra!

• Wiem

jucea: När jag fick min 2åring så var det nån som sa att kroppen höll på kilona medan man ammade coh sen att man gick ner efteråt. vet inte om det är sant men ger ju lite hopp iaf.

• Wiem

Jucea tack för länken förresten, *virrig*

• Wiem

Hur gör man egen koksaltlösning för näsan? Förkyld snörvlande bebis här oxå

• Wiem

VT: Vem har ni som instruktör på babysimmet? Vi simmar oxå med Aquabarn fast går på Oasen i K-älv.

• Wiem

Hej och hallå!
    Har inte varit inne här på flera veckor, tror jag! Har bara inte haft tid, barnen har varit sjuka i omgångar, jag har varit krasslig, sen har barnen varit sjuka igen.. den lille är en liten bärfis så det är inte ofta man har båda armarna lediga samtidigt... Har fått besöka barnakuten med lilleman två gånger förra veckan pga förkylning som satt sig i luftrören - otrevligt!

Vt: men hua mig vilka hemskheter som drabbat er. Skummade snabbt igenom tråden och jag håller mina tummar hårt för er, och för att provsvaren skall vara bra, så att livet snart blir det normala igen.

Ska försöka vara lite aktiv igen... har fått "en släng av" förlossningsdepp oxå som vägrar släppa så det är inte alltid man har lusten att göra nåt, tex logga in här. Får försöka ta mig i kragen.

Kram på er!

Svar på tråden Augustibebisar 2008