• Wiem

Augustibebisar 2008

VT: jaaa det var en underbar dag *drömmer mig tillbaka*
    och ja visst är han söt hihi
    Jag bara älskar den bilden på hans fot, ska ta en sån bild på Oscars fot oxå, *gosiga små tossingar*

• Wiem

Lana: Klicka på galleri uppe bland flikarna, då kommer det fram ett par små bilder som "snurrar iväg åt höger" om man pekar på listen, där finns en bröllopsbild, klicka på den så kommer du in där.

• Wiem

Kaol, Lana och VT (eller vilka det nu var *snurrig*): Det är när bajset är "Kittfärgat" som det inte är bra. Alltså ljusgrå kritfärg.

• Wiem

Den här helgen har jag bakat två omgångar matbullar som brytbröd, la dom som ett hjärta så att det sitter ihop, en omgång lussekatter, en omgång saffranssnurror och sen en omgång med chokladkolasnitt.
    Har fått för mig att jag ska införa baklördagar, så jag får lite egentid i köket Bara jag och min deg *fniss*
    Ääääääääälskar att baka, denna gång var det till dopet på söndag men det är ju himla bra att baka eget bröd annars oxå, och så är det ju ganska ekonomiskt oxå, bröd är dyrt att köpa tycker jag och sen om det blir en kaka nån gång då och då är ju bara trevligt...

• Wiem

Lana: Hmm det är ju gallan som ger bajset sin färg, så det kan ha med den (levern) o göra, jag är inte så bra på den där biten. När har ni tid hos läkaren?
    Inga andra symtom, är hon gul, trött, blek?? Nåt mer?

Eller har ni haft magsjuka nyss så kan det bli så oxå. Hmm ja men det hade ni väl??

• Wiem

Lana: Det behöver ju inte vara nåt heller, kanske bara en reaktion på att hon börjat äta ersättning nyss? Eller att ni varit magsjuka.

• Wiem

Vi ska till BVC på torsdag, egentligen ska vi inte dit förrän i januari men fick en extratid denna veckan eftersom lillebror har gått upp lite dåligt i vikt.
    Får la se vad dom säger denna gång...

• Wiem

VT och Lana om det gråa bajset igen, har för mig att det har lite att göra med hur längde det är så, hur länge bajset är grått alltså. Om det är en gång, en dag eller så ingen fara, nåt tillfälligt men om det vara längre ska man kolla upp. Fast jag är ju ingen expert så det är bara vad jag har för mig.

• Wiem

Godmorgon förresten

Ska försöka komma iväg o handla idag, så nu får jag inte sitta här!

• Wiem

Lina: Vad bra att du la ut receptet, hade oxå tänkt fråga efter det!

Lustigt när jag läser här, så märker jag att min lilleman är en av de som föddes sist, här har vi inte ens tänkt tanken att gå över till sittdelen i vagnen, han rullar inte än utan är fortfarande väldigt mkt bebis
    Han har vänt sig från mage till rygg en eller två gånger, men det var när han låg i sängen och fick lite hjälp av att täcket var en nedförsbacke!

Svar på tråden Augustibebisar 2008