Idag har jag f-n-imej inte varit mänsklig. Har 21248 steg på min Silva. Jag har promenerat till babysång på ett annat område i stan, sedan gick jag in till stan till Kyrkans Hus och bokade dop (20 december) och sedan gick jag och handlade middag och sedan hem igen.
Med paus för babysången en timme och en kvart och 40 minuter för lunch med en kompis.
Jag är trött, somnade precis i soffan bredvid lillprinsen. Lite yrvaken nu.
Men jag har inte tagit igen helgens latmaskande än, tur att jag har veckan på mig. Men det är inget höjdarväder direkt. Ännu sämre söderut har jag förstått.
Jag måste (vill) köpa nytt regnskydd till vagnen, det jag har känns lite som att stoppa in vagnen och R i en plastsäck.
Undrar var A har tagit vägen. Han åkte för ca 1 h sedan och skulle posta ett brev... jag är hungrig, snart äter jag upp kladdkakan jag bakat för att fira farsdag (lite sent, storkillarna kommer ikväll). A kommer att få en biokväll med storkillarna. Jag kom på idén att skaffa barnvakt och gå alla fyra på Bond, men då skulle killarna se den med sin mamma i lördags.
Oj, jag skriver massor som eg hör till den andra tråden, kopierar detta inlägg dit.
Zitrus: Vad tyckte du om min teori om mordet?
Vad fin han är i sin nya tröja. Gillar Labantröjorna, men jag har så mycket kläder redan, så jag tycker det är lite onödigt att köpa. Får se om det kommer storlekar där jag måste börja shoppa lite själv.
Stackars R har nästan bara lånade kläder. Eller förresten, han har fått en massa fina presenter också.
KaOl: Med risk för att verka tjatig, har du bestämt frisyren än? Jag är lite nyfiken vad du har valt till klänningen. Du blir säkert jättevacker.
Jag har varit gift tidigare, jag hade en jättefin cremefärgad klänning och en fin frisyr, om du vill kan jag rota fram någon bild och fota av...