• Amelie

Augustibebisar 2008

Jucea: Jag håller med. Du har ju faktiskt sagt till i tid och du har ju också rätt att jobba. Men ta det lite försiktigt ändå, det är ju inte roligt att komma tillbaka och göra sig ovän med de du ska jobba med sedan... Förklara att du ju har rätt att komma tillbaka, förklara vad som gäller och berätta lugnt och sakligt att du faktiskt räknat med och behöver inkomsten. Lycka till!

Apropå något helt annat. Kan du vid tillfälle fotografera din Hokus Pokus. Jag skulle vilja veta hur den ser ut och hur den fungerar...

• Amelie

lille: Huga. Jag som ibland tror att R ska gå sönder när jag lyfter i honom på något konstigt sätt.

KaOl: Äntligen finns frisyren i bildtråden...

• Amelie

Carina: Jättefina bilder. Vad han är stor och duktig! Och söt som en sockerbit.

• Amelie

Fy fasen vilken hemsk video Lana. Varna mig innan ifall ni lägger ut fler såna, jag vill inte se dem! Jag mår jättedåligt. Vad är det för sjuka människor som gör så? Det är ju helt groteskt. Jag vill bara gråta.

Jucea: Lycka till i morgon.

KaOl: Det är 10 år sedan snart. Tråkigt nog höll det inte.
    Fast jag är lycklig som det är nu.

• Amelie

Carina: Jättestort GRATTIS! Hipp hipp hurra!!

• Amelie

Föregående natt mådde jag dåligt vid varenda amning p g a filmen med bebisen som jag såg precis innan jag skulle sova.
    Man blir extra känslig liksom, när man har en Liten. Jag satte mig upp flera gånger och tittade på honom och vid amningarna kramade jag honom och pussade honom så han måste ha tänkt att jag fått fnatt.
    Vad glad jag är att ha Robin. Ingenting får hända honom!!

Angel: Robin föddes 16/8, en dag efter beräknat. 2800 gram, 50 cm. Nu är han tre månader och har blivit 5920 gram, 61,5 cm.

Carina: Tänk att Amadeus var ungefär lika stor som Robin är nu när han föddes. Helt otroligt! Jag är mäkta imponerad.

• Amelie

KaOl: Himmel vad spännande med bröllop!! Jag skulle vara hur nervös som helst!

• Amelie

VT: Jag tänker på er, hoppas att allt går bra och att de inte hittar något farligt i Marcus kropp. Kramar till er alla tre!

• Amelie

Jo, en riktig språkbegåvning är jag *ironi*.

VT: Var det en Ergo ni köpte? Är den bra? Hur klär du Lyckeliten när hon sitter i sele och ni är ute och knatar? Jag måste ju ha ett alternativ till vagn....

Svar på tråden Augustibebisar 2008