• Amelie

Augustibebisar 2008

Tygerna. Hihi, ni skulle bara veta hur många kort jag tog i spegeln för att fånga mig själv och alla ben och armar...
  • Amelie

Rackarns, bilderna försvann. Här kommer de igen...

• Amelie

Mareld: Jo, jag trivs jättebra i dem! Tyckte det var snyggt med ränderna på byxorna också, de var väldigt diskreta men ändå inte bara svarta.
    Vit jacka... var väl inte riktigt meningen, men den går att tvätta hemma i maskinen. Borde gå hålla vit...
    Jag t-r-o-r att jag ska behålla dem.

Köpte dem på Team Sportia. Deras eget märke. För 999 / plagg.

• Amelie

Ingen större aktivitet här ikväll.

A är på fest, jag och en kompis har sett film och ätit massor med ost och kex. Måste diska pumpen... R har kommit ur sin snuttarperiod för den här gången så det spänner gode mycket i boobsen.

Han ligger och sover i soffan. Det gör ont i hjärtat när jag tittar på honom.

• Amelie
    Carinamamma84 skrev 2008-10-25 21:55:47 följande:
    Svar på #999Fick för mig att det var på söndag men om det är i natt så är det ju bara att ändra i morgon Hallon Ska titta på Film nu men godnatt på er alla
    Ja, min mamma sa att det är så. Det blir en timme extra inatt.
  • Amelie

Linn: Nja, de små liven kanske tänker annorlunda. Fast jag har ganska god pli på Robin än så länge. Vi somnar om tills halv elva - elva om jag är trött. Bara han får ligga i vår säng sista sovpasset...

Ja, det blir nog att behålla skid-dressen. Det känns så nu i alla fall.

• Amelie

Mareld: Fars dag... jag måste ju för fasiken köpa något från Robin...
    Tyvärr har jag ingen vidare kontakt med min pappa, han får inget. Jag får maila en hälsning till honom, har ingen aning om var han bor.

• Amelie

Sov gott VT. Spännande att se alla saker i bildtråden sedan. Eller i bloggen...

• Amelie

Mareld: Jo, jag tycker det är trist att inte ha kontakt med pappa, men det är något han har valt.
    Jag blev förvånad när han mail-ledes frågade efter bilder på Robin (han hade sett att han fötts på webbisar), men efter att jag mailade bilder (för två månader sedan) har jag inte hört ett ljud. Konstigt.

Har funderat på att maila några bilder till.

Svar på tråden Augustibebisar 2008