Augustibebisar 2008
Lana. ja det är alltid nåt man glömt... Behöver i alla fall inte tänka på nån mat åt Felix eller att jag måste leta reda på nån mikro, så på det sättet är det lätt att resa med honom.
Lana. ja det är alltid nåt man glömt... Behöver i alla fall inte tänka på nån mat åt Felix eller att jag måste leta reda på nån mikro, så på det sättet är det lätt att resa med honom.
Lana, det fixade jag så att jag bad mamma gå och köpa ett paket så att jag inte behöver dra med mig ett helt paket dit. Så jag har bara några blöjor i skötväskan istället.
ja, visst är det härligt med snö. Här är det också ett vitt täcke på marken. Minus fem grader här idag.
lille, oh fy va hemsk video. Jag tycker så synd om dendär babyn!! Värst var det när han höll i bara en arm och svängde runt. Härregud!! Armarna måste ju gå ur led flera gånger på stackarn!
VT, De har väl tagit reda på, så att det inte är frågan om inflammatorisk bröstcancer?!? Det tog de inte reda på hos min kompis mamma och de gick in och opererade fast de inte borde ha gjort det. Inflammatorisk bröstcancer ska först strålbehandlas och SEN opereras. Fråga dem för säkerhets skull!
Hoppas att allt går bra och att det inte är frågan ens om cancer, utan att det är en godartad knöl. Kram kram kram
VT, Fydå vilket fruktansvärt besked ni fick! :( Men, som flera redan skrivit, så finns det stora möjligheter att allt kommer att gå riktigt bra trots det tråkiga beskedet om elakartad cancer. För idag finns det mycket bra behandlingar. Mycket bättre än för bara några år sedan. Många styrkekramar till er!
VT, tänker på er. Önskar att allt har gått bra för honom. Kram.
VT, här i österbotten är det strålande väder idag. Har precis varit ute och gått med lillen.
Har inget babylarm med så jag går stup i kvarten nu och kollar om han har vaknat :)
BV, va roligt att utvecklingen går så bra för Gabriel. Förstår att du är stolt över honom. Förstår inte heller hur du ska kunna bromsa utvecklingen...tokigt tänkt tycker jag.
VT, va roligt att ni blev så glada över buketten
Liten glädjeglimt bland mörkret.
Här firar vi lillajul idag. Det betyder att lillajultomten kommer och kastar in ett litet paket åt de små. Sen springer han iväg och de små försöker hinna se honom. En tradition vi haft sen vi var barn :)
Hej! Hinner inte läsa allt som skrivits, men allt är bara bra med oss. Vi är hemma igen, och idag var vi till bvc. Felix är nu 64cm och väger 6350gram :)
Idag fick han också vaccination mot rotavirus och sen polio och allt detdär. Vaccinationen gick riktigt bra. Han grät bara en kort kort stund och sen var det bortglömt. Tyckte inte att det var såå farligt jobbigt som jag förstått att många mammor tycker att det är. Kanske för att han klarade av det så bra och utan så mycket gråt.
Lilla, grattis till 6-debuten :)
Kaol, grattis grattis till att du nu blivit en ärbar kvinna ;) Jättefina var ni.
Berättade jag redan att Felix sov sex timmar i sträck när vi var uppe hos mina föräldrar? :) Framsteg, framsteg :) och så vänder han sig från sida till rygg eller rygg till sida. Men helt runt far han inte än.