• Anonym (Johan)

Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?

Hola,

Är väldigt nyfiken på hur alla tjejer som föredrar stora kukar hittar sina pojkvänner/kk och sedemera blir sk size queens ?

Jag menar att man som tjej springer på ex 1-2 modell riktigt stor (låt säga över 20 cm) under en livstid med kanske +30 sexpartners faller inom ramen för naturligt men...
    Långifrån alla tjejer knullar så många olika män vilket gör det hela ännu märkligare eftersom det skrivs ofta "jag gillar bara +20 och grov, mina 3 senares har alla varit så stora" öhhhh skulle inte tro det...

Alltså ni som föredrar stora av en eller annan anledning, hur sjutton hittar ni dom och var hittar ni dom ??
    Och hur många normala/mindre får ni ta under resans gång ?

Hur vet ni att dom är så stora ? Mäter ni ? Frågar ni innan sexet ?

Ps Detta är inget moraliskt eller fördömande, bara en undrar som jag länge velat ha svar på.

J

• Svar på tråden Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?
  • Ingen presentation

Anonym (Lisa) skrev 2008-10-22 12:04:51 följande:

Jag har förresten haft sex med 4 killar - 17, 18, 20 resp. 16 cm. Jag gifte mig med han som har 16 cm, så storleken är inte allt.Hur vet man vilka som har stora organ? - Det gör man inte, och jag betvivlar att tjejer är på jakt efter såna. Jag blev först kär i killar, sen hade jag sex med dessa. Dock är väl killens storlek i övrigt en ganska bra indikator? En lång kille är mer sannolikt välutrustad än en kort, eftersom organen oftast står i proportion (även om korta killar brukar tjafsa emot detta en massa).
    Fast inte alltid. Min är över 2 meter (gubben alltså...) och hans är 22 cm. Såååå... Fast jag har ingen direkt statistik heller.
  • kawwa77

""GÄÄÄSP""

Hörde något kul på RIX FM "EN stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem"

Och ta och glömm det där med stora händer=stor kuk osv osv osv osv osv... är gryyymt tjatigt, det stämmer inte!

Caprice!

• kawwa77

Anonym (Lisa) skrev 2008-10-22 12:04:51 följande:

Dock är väl killens storlek i övrigt en ganska bra indikator? En lång kille är mer sannolikt välutrustad än en kort, eftersom organen oftast står i proportion (även om korta killar brukar tjafsa emot detta en massa).
    Du hade ju ingen statestik??? Lr läste jag fel???

Googla förresten på "Shorty Mac" eller "Mandingo" så förstår du att "sannolikheter" sällan hör ihop med storleken på mannens "kön"
  • HannaS86

Orkar inte läsa tidigare svar men det går att hitta på kk-siter ganska lätt. För att vara säker på att det stämmer är det bara att be att få se det på cam t.ex. via msn :)

• duries

Anonym (Johan) skrev 2008-10-20 16:21:03 följande:

Hola, Är väldigt nyfiken på hur alla tjejer som föredrar stora kukar hittar sina pojkvänner/kk och sedemera blir sk size queens ? Jag menar att man som tjej springer på ex 1-2 modell riktigt stor (låt säga över 20 cm) under en livstid med kanske +30 sexpartners faller inom ramen för naturligt men... Långifrån alla tjejer knullar så många olika män vilket gör det hela ännu märkligare eftersom det skrivs ofta "jag gillar bara +20 och grov, mina 3 senares har alla varit så stora" öhhhh skulle inte tro det... Alltså ni som föredrar stora av en eller annan anledning, hur sjutton hittar ni dom och var hittar ni dom ?? Och hur många normala/mindre får ni ta under resans gång ? Hur vet ni att dom är så stora ? Mäter ni ? Frågar ni innan sexet ? Ps Detta är inget moraliskt eller fördömande, bara en undrar som jag länge velat ha svar på. J
    Jag träffade min prins på nätet, hade ingen aning om att han var stor men det blev dock en trevlig överraskning senare. Letade dock inte efter någon välutrustad man utan det råkade bara bli så. Tror det är ganska omöjligt att veta om killen har en stor kuk eller ej innan man går i säng med honom.

Finns ju en hel del myter om att stora näsor, stora händer och stora fötter osv skulle vara tecken på att han är välutrustad men nä det köper jag inte.
  • PelleKuling

Dejtade en sjuksyster under ett år, hon var 30 och jag 29 när vi träffades. 
    Ganska tidigt in i förhållandet (vi har haft samlag några gånger redan) nämner hon att "jag har aldrig sett en så stor kuk som din, och då är jag sjuksköterska och har sett en del kukar".

Jag har 19-20 cm lång och ungefär lika grov som en handled. Den som säger "bara 18" har en skev verklighetsuppfattning. 

• Anonym (Mikaela)

Jag har aldrig brytt mig om storlek förut tills jag träffade min man. Första gången jag såg hans kuk fick jag en chock. Den var mycket större än vad jag någonsin sett förut.

Han är ju motsatsen till allt man ska leta efter för att hitta stor kuk. Han är kortare än mig (169) han har 39 i skor men en kuk som en häst 

• LostNLate

Jag skulle gissa att frågan grundar i ett personligt komplex eller något denne hakat upp sig på. Lite som att grannens hund ALLTID skäller eller ALLA andra har en så mycket mer spännande tillvara än mig. Har man fastnat i ett visst tankemönster är det lätt att få sin åsikt bekräftad. 

Nej ALLA kvinnor är inte tillsammans med män med jättekukar. 

MVH 
    Standardkukslugn

• Anonym (gg)
    duries skrev 2009-01-16 15:41:21 följande:

Anonym (Johan) skrev 2008-10-20 16:21:03 följande:

Hola, Är väldigt nyfiken på hur alla tjejer som föredrar stora kukar hittar sina pojkvänner/kk och sedemera blir sk size queens ? Jag menar att man som tjej springer på ex 1-2 modell riktigt stor (låt säga över 20 cm) under en livstid med kanske +30 sexpartners faller inom ramen för naturligt men... Långifrån alla tjejer knullar så många olika män vilket gör det hela ännu märkligare eftersom det skrivs ofta "jag gillar bara +20 och grov, mina 3 senares har alla varit så stora" öhhhh skulle inte tro det... Alltså ni som föredrar stora av en eller annan anledning, hur sjutton hittar ni dom och var hittar ni dom ?? Och hur många normala/mindre får ni ta under resans gång ? Hur vet ni att dom är så stora ? Mäter ni ? Frågar ni innan sexet ? Ps Detta är inget moraliskt eller fördömande, bara en undrar som jag länge velat ha svar på. J
    Jag träffade min prins på nätet, hade ingen aning om att han var stor men det blev dock en trevlig överraskning senare. Letade dock inte efter någon välutrustad man utan det råkade bara bli så. Tror det är ganska omöjligt att veta om killen har en stor kuk eller ej innan man går i säng med honom.

Finns ju en hel del myter om att stora näsor, stora händer och stora fötter osv skulle vara tecken på att han är välutrustad men nä det köper jag inte.
    Vad är stora fötter? Min största var mitt ex, han har 42 i skor, inte gigantiskt.
  • Anonym (Size Queen Hanna)

Det är klar man får kyssa några grodor innan man hittar sin prins. Jag hittade min prins på första försöket. Är nu mera ihop med killen som tog min oskuld. Då var det inte jätteskönt med en jättekuk. Vi hade sex några gånger men det blev svårt med en så stor. 
    Sen träffade jag andra killar som var mer normalt utrustade. Fick mer erfarenhet helt enkelt. Det gick några år och jag hann med ett antal andra killar med varierande storlek. Märkte att större var bättre och skönare ju fler jag hade sex med. Sökte även på nån kontaktsida efter killar med större utrustning där jag hittade några lämpliga. Dock ingen så stor som min första. Jag och denna kille som jag inte haft nån kontakt med sen dess sprang på varandra på ett hotell i Berlin. Resten är historia så att säga..... 

Svar på tråden Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?