• Anonym (Johan)

Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?

Hola,

Är väldigt nyfiken på hur alla tjejer som föredrar stora kukar hittar sina pojkvänner/kk och sedemera blir sk size queens ?

Jag menar att man som tjej springer på ex 1-2 modell riktigt stor (låt säga över 20 cm) under en livstid med kanske +30 sexpartners faller inom ramen för naturligt men...
    Långifrån alla tjejer knullar så många olika män vilket gör det hela ännu märkligare eftersom det skrivs ofta "jag gillar bara +20 och grov, mina 3 senares har alla varit så stora" öhhhh skulle inte tro det...

Alltså ni som föredrar stora av en eller annan anledning, hur sjutton hittar ni dom och var hittar ni dom ??
    Och hur många normala/mindre får ni ta under resans gång ?

Hur vet ni att dom är så stora ? Mäter ni ? Frågar ni innan sexet ?

Ps Detta är inget moraliskt eller fördömande, bara en undrar som jag länge velat ha svar på.

J

• Svar på tråden Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?
  • Anonym (Hahaha)

Män med riktigt stora kukar brukar inte vara blyga på dejtingsidorna om man säger så. De kan sällan låta bli att föra det på tal eller skicka bilder.... 

• Anonym (BBW)

Hittar mins älskare på swingersklubbar, swingersfester eller via sidor för rena se kontakter. 

Är lyckligt gift med en man som också är swinger och vi träffades för många år sedan på en fest för swingers så det är absolut inga problem att hitta välhängda män i min smak.

Har helt enkelt inte sex med män som inte är välhängda och har inte gjort det på många år så det är inte tal om att ha sex med mindre utrustade män i jakt på välhängda.

Vid kontakt via sexkontaktsider är det självklart att det skall skickas referensbilder med ölburk eller liknande för att få en korrekt uppfattning. Rätt komiskt med alla som påstår sig ha 21 cm men när det är upp till bevis är den kortare än en ölburk. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (g)
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-08-09 11:35:11 följande:

Män med riktigt stora kukar brukar inte vara blyga på dejtingsidorna om man säger så. De kan sällan låta bli att föra det på tal eller skicka bilder.... 

Roliga bilder du bjöd på där faktiskt Solig

Skön tjej med humor, det märks. Och hon har rätt. Män av den sorten är de verkliga storleksdrottningarna. Otroligt avtändande med snoppfixerade pojkvaskrar. Det vilar rentav något smyghomo över såna typer.
  • Anonym (Maria)

De flesta som håller på och tjatar om stora kukar här är väl typ swingers (enligt de själva) som kanske hänger på massa sex /kk-sidor och där skriver man säkert sånt. Eller vad vet jag , de kanske träffas på swingersklubbar eller nudiststränder eller sexfester hemma hos nån. Har känt några själv som håller på med sånt, alla gör ju vad de mår bra av men inget jag skulle göra, jag föredrar vanligt sex med en person. 

De flesta som skriver om sånt i trådar här är nog inga vanliga Svenssons direkt. Gissar att de ligger med många fler än genomsnittet också. 

Min sambo har ganska stor (runt 19-20) men det är inget krav jag har och det var inget jag visste innan, kanske inte helt otippat eftersom han är lång och har påbrå från ett land där medel är lite större .. men å andra sidan har jag dejtat en kille när jag var yngre som var 193 och hade liten så egentligen är det svårt att gissa utifrån längd osv. 

• Anonym (Maria)
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-08-09 11:35:11 följande:

Älskar bilderna Hahah .. har inte hängt så mycket på dejtingsidor faktiskt och är inte singel nu men han har fått en hel del oönskade dickpics på Facebook , instagram osv genom åren. Precis som antagligen typ alla tjejer. 
  • Anonym (Maria)
    sandyrosa skrev 2008-10-22 00:08:07 följande:

Alla karlar jag någonsin haft vars kukar varit små har hävdat att dessa är just 17 cm. Intressant fenomen.

Jag har också varit med om det med en kille hahha men hans var inte 17 cm på riktigt. Frågade alltså inte innan vi hade sex utan många år senare när vi inte länge dejtade men var bra kompisar. Min första kille och den enda jag har mätt tillsammans med (vi var typ 16) hade just 17 cm och den var inte liten. 17 cm är ju faktiskt en bit över medel och alltså inte alls litet men många killar är nog inte helt ärliga när det gäller längden.
  • Anonym (Bulornas bula)

Vi har ju ganska enorma bulor som avslöjar släggan som är innanför. Den ligger ju längs med benet och pungen på andra sidan.

• Anonym (Örjan)
    Anonym (Maria) skrev 2024-08-09 23:20:45 följande:

De flesta som håller på och tjatar om stora kukar här är väl typ swingers (enligt de själva) som kanske hänger på massa sex /kk-sidor och där skriver man säkert sånt. Eller vad vet jag , de kanske träffas på swingersklubbar eller nudiststränder eller sexfester hemma hos nån. Har känt några själv som håller på med sånt, alla gör ju vad de mår bra av men inget jag skulle göra, jag föredrar vanligt sex med en person. 

De flesta som skriver om sånt i trådar här är nog inga vanliga Svenssons direkt. Gissar att de ligger med många fler än genomsnittet också. 

Min sambo har ganska stor (runt 19-20) men det är inget krav jag har och det var inget jag visste innan, kanske inte helt otippat eftersom han är lång och har påbrå från ett land där medel är lite större .. men å andra sidan har jag dejtat en kille när jag var yngre som var 193 och hade liten så egentligen är det svårt att gissa utifrån längd osv. 

Stör det dig att det finns kvinnor som har andra preferenser och önskemål än vad du har.

Frågan i tråden handlar om hur man hittar stora kukar och då underförstått om man har en förkärlek för att välja män med stora kukar. 

Således är det helt ointressant vad du har för önskemål och prioriteringar, storlek på sin nuvarande man och dina tidigare dejter. 
  • Anonym (Örjan)
    Anonym (Burken) skrev 2024-08-09 22:54:06 följande:
    Kör upp en ölburk i fittan då....
    Varför skall hon göra det.

Att använda en ölburk som referens vid bilder är rätt vanlig då alla vet att en ölburk är något under 17 cm om ger en bra visuell referens. 

Att använda ölburkar som sexleksaker är synnerligen olämpligt. 
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Örjan) skrev 2024-08-10 03:35:52 följande:
    Stör det dig att det finns kvinnor som har andra preferenser och önskemål än vad du har.

Frågan i tråden handlar om hur man hittar stora kukar och då underförstått om man har en förkärlek för att välja män med stora kukar. 

Således är det helt ointressant vad du har för önskemål och prioriteringar, storlek på sin nuvarande man och dina tidigare dejter. 

Nej det stör mig inte alls, var skrev jag det? Jag gav en förklaring till hur många som skriver här antagligen träffar män med stora kukar. Vilket var just var tråden handlar om. Jag har själv tjejkompisar som har träffat killar genom kk-sidor och liknande och känner några som är swingers, vet däremot inte om de har några krav när det gäller storlek. 

Om det är ointressant för dig kan du låta bli att läsa. Jag tog upp min sambo som ett exempel eftersom jag gissade att han hade stor innan vi hade legat med varandra på grund av hans längd och var hans ena förälder kommer ifrån. Jag hade rätt när det gällde honom men jag tog också upp ett annat exempel för att visa att det inte alltid stämmer att långa killar har stor. 

Och nej för mig är det inget krav men frågan gällde hur man hittar män med stor och ja det där med att långa killar , killar med stora fötter och händer  , killar med en visst ursprung osv ofta (men absolut inte alltid) har större kan ju ge en liten hint iallafall. 

Vad har du själv bidragit med eftersom tråden handlar om kvinnor som har träffat män med stora kukar?

• Anonym (Man)

De flesta kvinnor jag haft kontakt med över nätet har frågat mig lite fint om storleken. Dvs inte "hur många cm är den?" utan mer i stora drag. Om man låter bli att skicka dickpics och inte pratar om sin storlek så verkar nyfikenheten växa till sig. Slutligen tar de upp ämnet. Det har varit min erfarenhet iallafall.

I person blir det ju ofta att man ligger snabbare och då märker de väl först när byxorna åkt av.

• Anonym (Grimur)

eh, ok, jag har varit aktiv på "vanliga" dejtingsidor under 15 års tid och haft mängder med konversationer, både gällande "seriösa ambitioner" och "oseriösa ambitioner", men aldrig någonsin har en kvinna frågat om storleken om jag själv inte tagit upp ämnet, jag repeterar: aldrig någonsin

Sen betyder inte det att storleken inte har betydelse, det ÄR en bonus med stor för de allra flesta kvinnor, men det är just det det är: en bonus, inte en del av beslutsunderlaget för att träffa en man, inte ens om det handlar om bara sex

• EmmaU79

Sätt dig på en uteservering med solglasögon och leta ?bulor?.Cool 

Det är väl kanske det mest effektiva? Det var så jag hittade ?min? stora kuk. Hans gråa mjukisar avslöjade precis det.

Gymmet kanske blir än tydligare ifs,?

Svar på tråden Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?