• Anonym (Johan)

Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?

Hola,

Är väldigt nyfiken på hur alla tjejer som föredrar stora kukar hittar sina pojkvänner/kk och sedemera blir sk size queens ?

Jag menar att man som tjej springer på ex 1-2 modell riktigt stor (låt säga över 20 cm) under en livstid med kanske +30 sexpartners faller inom ramen för naturligt men...
    Långifrån alla tjejer knullar så många olika män vilket gör det hela ännu märkligare eftersom det skrivs ofta "jag gillar bara +20 och grov, mina 3 senares har alla varit så stora" öhhhh skulle inte tro det...

Alltså ni som föredrar stora av en eller annan anledning, hur sjutton hittar ni dom och var hittar ni dom ??
    Och hur många normala/mindre får ni ta under resans gång ?

Hur vet ni att dom är så stora ? Mäter ni ? Frågar ni innan sexet ?

Ps Detta är inget moraliskt eller fördömande, bara en undrar som jag länge velat ha svar på.

J

• Svar på tråden Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?
  • kawwa77

Ja precis, finns iallfall en jäkla massa fördommar och skrock bakom hela cirkusen, som tex.. stora fötter, stora händer, stora näsor.. långa killar har stoar kukar??? en del tror att korta killar har tjocka kukar osv osv...

Nu råkade det falla sej att en viss dam frågade mej hur stor min "dolmus" var innan vi hade sex (vilket tog ungefär 6 månader tills jag kom till!!! iof , handlade inte om att kolla mej innan utan vi satt och små tjötade om sex och sånt och så ramlade vi in på ämmnet! Hon blev inte missnöjd när det hela föll sej! och det var ju trevligt

• Anonym (skitsnack)

Måste man bara "slapp i bävern" för att man tycker mer om stora kukar?

• Oliner

Dom väljer väl nån 2 meters kille med färjor till skor, händer som toalett lock och en jätte näsa a'la Zlatan, är allt annat stort så borde väl kuken hänga med på det tåget (sen finns det ju nitar där och jackpott vinster bland dom småväxta men det kan vara en bra grund)

• Anonym

ja vete fasen hur dom vet exakt hur stora dom är. jag är riktigt kass på att uppskatta och när jag väl kommit så långt att jag kan kolla in storleken är jag i en sån dimma att jag inte kan komma ihåg det efteråt hehe...fastän jag har försökt.

Skulle tro att dom inte har riktig koll på läget.

• Anonym

Hahahahah av någon mystisk anledning har 3 av de 5 jag legat med varit väldigt välutrustade, kollar aldrig i de regionerna när jag spanar in killar, men jag kan säga att storleken är väldigt överreklamerad, det är vad man kan göra med "Joysticken" som spelar roll!

• Anonym (kille)
    Anonym skrev 2008-10-21 15:43:08 följande:
    Anonym (kille) skrev 2008-10-21 15:05:01 följande:
    Bara 19 cm? Det är stort! Min man har 18 cm och det är en rejäl kuk.
    kanske inte skulle skrivit "bara" (den är iaf inte liten)
  • Felix72

Anonym (skitsnack) skrev 2008-10-21 16:13:41 följande:

Svar på #6jag är hur tight som helst mellan benen. Har haft killar med små kukar och känt det hur bra som helst. Men föredrar ändå en riktigt stor kuk.. det är manligt och upphetsande! Det är en härlig känsla att få riktigt stort! Så är det bara.
    är inte det rätt manligt att överhuvudtaget ha en kuk?
  • sandyrosa

Fysiskt spelar det inte så stor roll. Men stämningen blir mycket gemytligare när en stor kuk finns i närheten. Jag brukar rätt och slätt inte göra mig av med en man med de rätta förutsättningarna. En stor kuk ursäktar mycket, om man säger så

• sandyrosa

Härligt att slippa vara pk efter en hel kväll i forumet för religion!

Svar på tråden Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?