• Anonym (Knull)

I båda hålen samtidigt?

Fler som har prövat tex mannen och en dildo samtidigt? Var har ni dem helst?

• Svar på tråden I båda hålen samtidigt?
  • Blå delfiner

Omväxling förnöjer...

Natural born slyna....
  • Anonym

först knulla i fittan sen ligga o leka med dildon i fittan o sen bakifrån med kuken i analen o dildon i fittan.

• Anonym (Knull)
    Anonym skrev 2008-10-22 20:33:53 följande:
    först knulla i fittan sen ligga o leka med dildon i fittan o sen bakifrån med kuken i analen o dildon i fittan.
    Jag brukar ha den äkta i analen och oäkta fram isåfall. Mest njutning för båda.
  • Anonym

Anonym (Knull) skrev 2008-10-22 20:34:46 följande:

Jag brukar ha den äkta i analen och oäkta fram isåfall. Mest njutning för båda.
    var det inte så jag skrev
  • Anonym (Knull)
    Anonym skrev 2008-10-22 20:37:52 följande:
    Anonym (Knull) skrev 2008-10-22 20:34:46 följande:var det inte så jag skrev
    Nej jag ser det. Vaddådå?
  • Anonym

sorry, jag bara undra när du klista in mitt inlägg i ditt o svara hur du ville.

Men vist är det skönt.

• Anonym (Knull)
    Anonym skrev 2008-10-22 20:41:41 följande:
    sorry, jag bara undra när du klista in mitt inlägg i ditt o svara hur du ville. Men vist är det skönt.
    Ja han brukar gilla om det är vibbra på också. Borde alla testa om ni inte gjort det innan
  • Anonym (hmm)

Har aldrig testa men med 2 st leksaker o det är mumma det

• Anonym

Jag och min älskare, brukar ta in en extra man, och köra dubbelmacka, och jag får sällan sådana sköna och intensiva orgasmer som vid de tillfällena.

• MAN78

Jag provade också tillsammans med en kompis för några år sen att köra dubbelmackan. Jag låg gott på rygg och hon red mig samtidigt som kompisen satte på henne i tvåan. Vetefan hur vi lyckade egentligen men det var en intressant övning.

Svar på tråden I båda hålen samtidigt?