• Anonym (Knull)

I båda hålen samtidigt?

Fler som har prövat tex mannen och en dildo samtidigt? Var har ni dem helst?

• Svar på tråden I båda hålen samtidigt?
  • Anonym (stjärtflickan)

Jag gillar en kuk i stjärten och en vibrator i klitoris :))

• Anonym (stjärtflickan)

*på klitoris menar jag!

• Lever så
    Solrosens skrev 2013-07-09 15:24:24 följande:
    Varför stoppar inte era män upp dessa plastdildon i röven?
    Åh jag använder fingrarna på honom, älskar att fingerknulla honom och känna honom runt mina fingrar samtidigt som jag suger...
  • Anonym (ja, varför inte?)
    Ja, det gör man förstås gärna också. Hur så?
  • Anonym (leksaker)

Brukar göra rabbit i fittan och dildo bak. Klitorisstimulans, vaginal g-punktsstimulans och anal stimulans, ar inte lång tid att komma riktigt hårt då!

• TomJohn
    Det gör vi...
  • Frogo
    Lever så skrev 2013-07-13 18:48:15 följande:
    Åh jag använder fingrarna på honom, älskar att fingerknulla honom och känna honom runt mina fingrar samtidigt som jag suger...
    Låter härligt.
  • Frogo
    Anonym (Jag..) skrev 2013-10-27 15:46:29 följande:
    www.tradera.com/item/342197/194111809/16-cm-a... Det finns ingen leksak jag rekommenderar mer för den som vill ha dubbel penetration! Helt fantastisk känsla att ha den i slidan med min man i rumpan, kör med en vibrator på klitoris medans han pumpar bakifrån. Jag kommer så hela sovrummet skakar!

Intressant. Nån kille som provat att använda en sån? Är det bökigt?
  • Anonym (Jag..)
    Frogo skrev 2013-10-27 17:40:12 följande:

Intressant. Nån kille som provat att använda en sån? Är det bökigt?
    Frågade min man, han säger att det är hur lätt som helst att få på. Den har två öglor en större och en mindre, så den passar nog på dom flesta. När det är dags ser han bara till att ha den i närheten, drar sig ur, trär på den på sin penis och för in båda. Han börjar med att få in sig själv där bak och sen dildon där fram.
  • Frogo
    Anonym (Jag..) skrev 2013-10-27 18:37:06 följande:
    Frågade min man, han säger att det är hur lätt som helst att få på. Den har två öglor en större och en mindre, så den passar nog på dom flesta. När det är dags ser han bara till att ha den i närheten, drar sig ur, trär på den på sin penis och för in båda. Han börjar med att få in sig själv där bak och sen dildon där fram.

Ok. Får väl handla en sån då så man har de kvällarna frun inte har älskare på besök.
  • Tom Araya
    Det gör jag....i hennes röv. Skrattande
Svar på tråden I båda hålen samtidigt?