• Anonym (Knull)

I båda hålen samtidigt?

Fler som har prövat tex mannen och en dildo samtidigt? Var har ni dem helst?

• Svar på tråden I båda hålen samtidigt?
  • Josse112

Jag föredrar faktiskt min man i musen och dildon i stjärten, då min kille är lite för välutrustad för att jag ska kunna slappna av helt och hållet med honom där bak. När man kör i båda hålen samtidigt vill man ju få ge sig hän åt känslan av att vilja ha "mer, mer mer" och att bli maximalt utfylld, men tvärtom är trevligt det också Glad

• zarah

Jag gillar med äkta vara i musen och dildo i analen. För oss är det skönast. Men gnäller inte på det omvända heller :D

• Anonym (Kille)
    zarah skrev 2013-07-07 00:38:36 följande:
    Jag gillar med äkta vara i musen och dildo i analen. För oss är det skönast. Men gnäller inte på det omvända heller :D
    Jag som kille gillar det omvända mer....! Vibbar härligt från staven.....!
  • Anonym (nädu)

gillar det INTE, har gjort det några gånger för att sambon ville och tänkte att det kanske blir skönare med tiden. men nej, så himla oskönt! vill inte ha nåt där det endast ska komma ut saker :-P

• Anonym (82)
    Anonym (mmm) skrev 2008-12-22 22:22:18 följande:
    Bäst är absolut 1 man i varje hål

=)
  • Lever så

Ja tack.

Förhoppningsvis får jag uppleva det med två män om inte så evighets länge :) 

• Anonym (Kille)
    Lever så skrev 2013-07-07 10:13:01 följande:
    Ja tack.

Förhoppningsvis får jag uppleva det med två män om inte så evighets länge :) 
    Är det på gång kanske??
  • Lever så

Ska bara hitta rätt man och det är inte så enkelt som det låter vill jag lova..Skål

• engdahl

Härliga kvinnor i den här tråden! :)

• GlenndenStore

Min flickvän och jag brukar köra med en butt plug i rumpan och min egen i muttan.

En gång försökte vi tvärtom men dildon åkte ut ur muttan varje gång när jag kom in i rumpan.

Svar på tråden I båda hålen samtidigt?