• Anonym (Knull)

I båda hålen samtidigt?

Fler som har prövat tex mannen och en dildo samtidigt? Var har ni dem helst?

• Svar på tråden I båda hålen samtidigt?
  • Anonym (Musen)

Jag skulle gärna köra dubbelt med leksaker el riktig vara men min man tycker tyvärr att det är "äckligt" och blir rejält avtänd av analsex. Själv älskar jag det och får väl leva utan liveupplevelsen resten av livet *suckar*.

En gång i världen med tidigare partner var jag påväg att få till en dubbelmacka men som i så många andra pars fall så ballade det ur pga svartsjuka. *suck igen*

• Anonym (mm)

mm att ha i båda hålen samtidigt är så sjukt skönt!

• Anonym (Musen)

Anonym (mm) skrev 2008-12-15 15:34:03 följande:

mm att ha i båda hålen samtidigt är så sjukt skönt!
    FUSK! Protest
  • Anonym (mmm)

Fick i båda hålen för första gången för några dar sen, vilken häftig upplevelse, trodde aldrig jag skulle våga tala om det för min man

• Anonym (också)

Anonym skrev 2008-10-22 20:33:53 följande:

först knulla i fittan sen ligga o leka med dildon i fittan o sen bakifrån med kuken i analen o dildon i fittan.
    Kunde ha varit jag som skrev detta. Men omväxling förnöjer... Sjukt skönt är det att få i båda hålen samtidigt iaf.
  • smak

varför får aldrig jag vara med om det här?

• Anonym

Vill helst ha sambons kuk i asset och en dildo i fittan, då kan han knulla mej EXTREMT hårt därbak och jag kan reglera dildon som jag vill.

UNDERBART!!!

• Anonym (mm)

Du behöver ju inte ha en kille för det. Jag har ingen pojkvän för tillfället så jag brukar använda två leksaker i varje hål. Funkar alldeles utmärkt!

smak skrev 2008-12-22 20:47:53 följande:
    varför får aldrig jag vara med om det här?
  • Anonym (mmm)

Bäst är absolut 1 man i varje hål

• Oturen

Varför hittar jag aldrig tjejer/kvinnor som resonerar så här ?

Puss på er alla underbara. 

Svar på tråden I båda hålen samtidigt?