• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden POPCORN?
  • Eva S

Lättast i micro så det får det bli! Gott!

• Headrush

Både och faktiskt

Det är ingen ordning på allting. Man hittar inte vart enda dugg.
  • Qaroliine

Oftast micron, men det blir godare om man poppar i kastrull så det händer ibland.

• bossemoren

Oftast micro men ibland i kastrull...och då brukar jag smälta en klick smör i kastrullen efter poppning och hälla över poppisarnaFörvånadRäcka ut tungan!

When life gives you lemons, make lemonade!
  • stjernfall

Har ingen micro så jag poppar alltid i kastrull, tycker det blir godast, säkert billigare också

• Auris

Jag poppar alltid i kastrull - det är godare, nyttigare, billigare och roligare.

Maken däremot poppar i micron. Han säger att det beror på att han är lat. Jag ser inte poängen i det med tanke på att det är lika enkelt i kastrull. (OK skilnaden är väl att han slipper diska kastrullen men såå jobbigt är det inte - vi har diskmaskin)

• Ciliaja

båda..men att äta micro popconr är väl nästan lika onyttigt som en påse chips (läs nästan)
    när man poppar dem i kastrullen är dem nyttigare..elelr mindre onyttigare kanske man ska säga, för nyttiga är dem nog inte hur som helst!

Dude, that's totally awesome (and I mean that in a totally non-sarcastic way).
  • mimmi 1

varför är micro popcorn onyttigare än om man poppar i kastrull?
    är det mer fett, eller? man måste ju ha lite fett i kastrullen ?

• FredrikaS

ja popcorn kan bli nyttigare i kastrull för man kan anpassa fettet o saltet!

jag poppar mest i micro förr iiaf, nu ha rjag fått en POPCORNMASKIN! jag är popcorngalen!! slog en kille en gång för han tog fram handen till popcornen samtidigt som jag och INGEN tar mina popcorn.. dock var det hans popcorn men ändå.. reflexmässigt slog jag till honom på handen
    jag har gått i terapi sen dess

~ * Lukaz 060819 och BF Lillebror 081129 * ~
  • Lovlinesss 3

Poppar i micron, men skulle vilja poppa i kastrull men vill inte förstora kastrulerna haha.

Svar på tråden POPCORN?