Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman
    Duntoffla skrev 2008-10-27 09:50:35 följande:
    Morrn morrn!troligen inte.. Undrar om det finns ngn slags maxantal på inlägg? Det skrivs ju rätt frekvent i denna tråden.Kul med shopping!
    Det måste vara en av de mest aktiva trådarna Trist dock när det bara försvinner utan förvarning, finns det ett maxantal på inläggen kan det ju vara bra att veta det så man startar en ny i tid...
  • LA Woman
    Duntoffla skrev 2008-10-27 09:50:35 följande:
    Morrn morrn!troligen inte.. Undrar om det finns ngn slags maxantal på inlägg? Det skrivs ju rätt frekvent i denna tråden.Kul med shopping!
    Ja, shopping är alltid kul och den här gången är det makens egen idé Han ville till Biltema och vet hur mycket jag hatar det så han föreslog att vi tog ett barn var så fick jag åka in till stan istället Sen ska vi hem till mina föräldrar och äta middag också så det här kan bli en bra dag
  • LA Woman
    Duntoffla skrev 2008-10-27 10:02:33 följande:
    Urk! Biltema är inte så värst kul fast Claes Ohlsson är ännu värre.  Får ont i huvudet direkt när jag går in där. *psykiskt* Bra idé att ha ett barn var. Lättare så Låter som bra förutsättningar för en kalasbra dag. Ha så trevligt!
    Tack

So long tjejer! I´m off...ha en bra dag allihop
  • LA Woman

Gokväll tjejer!

Har inte varit inne på ett par dagar, det är så mycket som hänt just nu så jag har inte orkat sitta vid datorn... Först var det mammas hjärnblödning i somras som hon är långt ifrån återställd från. Så för ett par veckor sen fick jag veta att min mormor har cancer och ska opereras nu i november, dan efter det bedskedet dog makens farmor och häromdan fick vi veta att svärmor också har cancer och ska opereras imorgon Hur mycket ska man orka liksom...

Vi har varit på lasarettet och hälsat på svärmor idag, jag la in ett par bilder på mina söta tjejer i Katvigkläder i BT

• LA Woman
    Quiet thoughts skrev 2008-11-02 20:58:45 följande:
    Vad jobbigt. Jäkla elände de där.Men på nåt vis klarar man mycket. Jag vet. Då båda mina föräldrar haft cancer och tyvärr gått bort i det men jag har lvet med det dagligen i många års närvaro. Hoppas dina nära/kära kryar sig o får många år till.
    Nä, fy att förlora båda sina föräldrar så Kram på dig!!!
    havsvind skrev 2008-11-02 20:59:03 följande:
    Det lät inte alls kul, vilken slags cancer är det de har?
    Mormor har 2 elakartade tumörer i spottkörteln och svärmor har tjocktarmscancer, i svärmors fall vet de mer efter operationen.
    Buttelina skrev 2008-11-02 21:00:08 följande:
    nämen herregud  hoppas att alla mår bättre snart. Dina barn är sååå fina i sina katvig kläder
    Tack
    Ja, nu är det bara att hålla tummarna att allt ska gå bra. Mormor är ju ganska gammal så jag har ju börjat fatta att hon inte ska leva för alltid, men det skulle bli såå jobbigt om hon dog nu när mammas minne är så här illa och hon liksom inte vet vilken dag det är och det känns som om hon förstår lika mycket som en femåring ungefär
  • LA Woman
    nikki2006 skrev 2008-11-02 21:02:34 följande:
    USCH vad jag blir ledsen för din skull. Min mamma har haft bröstcanser men finns fortfarande kvar hos oss. Så det finns hopp. Canser är det mest fruktansvärda som finns. Det sprider sig som en ny folksjukdom.SKICKAR STYRKEKRAMAR TILL DIG OCH DIN FAMILJ
    Tack!
    Ja, visst är cancer mer och mer vanligt. Just nu känner jag tre drabbade och en nära vän har en arbetskamrat som under 30 och väntar på att dö i denna hemska sjukdom
    loveliva skrev 2008-11-02 21:04:05 följande:
    STORA KRAMAR till dig & familjen Hoppas ni tar er igenom allt elände på bästa möjliga vis.UNDERBARA bilder på alla fina barn i bildis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tack
    Ja, vi har i alla fall insett att vi är starka tillsammans och visst klara man sig igenom det men nu räcker det liksom!
  • LA Woman
    Quiet thoughts skrev 2008-11-02 21:09:16 följande:
    Tack o kram på dig med. Ja min släkt har skördats som äppel på träd... i cancer. Mormor,morfar, farbröder... mina päron. Jag är jätterädd själv att få det.Men men... man kan inte gå å tänka på det heller alla dagar...Men nu give me matchningstipswww.seimi.fi/shop/product_info.php?manufactur...www.seimi.fi/shop/product_info.php   Klänningen passar ju bra vid jul iallafall hahahaha.
    Åhh fy Vi har nog varit ganska skonade fram tills nu...
    lillronya skrev 2008-11-02 21:09:18 följande:
    Kram till dej!!
    Tack!!
    Buttelina skrev 2008-11-02 21:09:20 följande:
    usch vad jobbigt *kram*
    Ja, det är tufft för jag saknar min mamma varje dag fast hon lever och jag är sååå tacksam för det!
    THEA och Grodan skrev 2008-11-02 21:09:51 följande:
    Nämen, skickar tusen kramar till er Nu måste jag ta hand om min sjuka familj ses imorron
    Tack, krya på familjen!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11