Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-11-06 10:54:53 följande:
    Jag har ingen aning om vart jag ska stå ??? Känner inte till Karlshamn alls. Kan vi inte ordna det med bil så får gubben köra ner mig och sen åka hem, annars måste jag stå någonstanns där jag kan parkera bilen.
    Det finns en samåkningsplats där 29:an möter E22:an
  • LA Woman
    Quiet thoughts skrev 2008-11-08 11:03:33 följande:
    Jo riktigt obehagligt... När dom fått rusa iväg med barnen.Alvin svängde hon upp å ned o fick daska lite lätt på rumpan men han regaerade bara lite så... men vad duktiga dom är på att agera.... verkligen.Jag skulle aldrig våga föda hemma om något sådant här inträffar tex.Idag mår båda bra, inga hjärnskador eller något...
    Min stora dotter hade också navelsträngen runt halsen så när huvudet var ute så försökte bm dra den över huvudet men då brast den, hade defenitift varit bättre om de klippt den för nu fick hon blodbrist. Men efter en blodtransfusion var hon pigg igen
  • LA Woman
    FL Lisa skrev 2008-11-08 11:12:09 följande:
    gud vad mycket läskigt som ändå kan hända under en förlossning. Tur att det oftast slutar bra i alla fall.
    Det gör ju det som tur väl är Fast jag måste ju säga att det hade varit skönt att få föda barn utan att det hamnar på neo Det kommer jag dock inte att få uppleva för här blir det inga fler barn. Föda igen kan jag absolut göra men fixar inte en graviditet till.
  • LA Woman
    Tjejtriss skrev 2008-11-08 11:12:34 följande:
    Det var jag också med om med min första Krystade aktivt i tre timmar och var helt slut sen.. De andra kom ut fort däremot
    Ohh....jag som tyckte jag krystade länge med första i dryga 1½ timme men 3 Förvånad Min första kom också ut med yttre press men det var bara skönt när man var så trött Andra åkte ut som en raket på en krystvärk
    Quiet thoughts skrev 2008-11-08 11:13:57 följande:
    Nej men usch. Ja på Lova satt den så hårt att hon inte fick fingrarna emellan den o halsen. Hon var tvungen att kapa av.Tur att allt slutar bra oftast ändå.
    Då förstår jag att de klippte!!! Ja, de flesta förlossningar går ju faktiskt bra som tur väl är!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11