Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-11-11 08:34:00 följande:
    Såklart Undra vad Liam får sin energi från egentligen, han äter ju så gott som ingenting förutom välling morgon/kväll, kanske 1 musbett på mackan, 3 skedar mat, det är väl ungefär vad vi får i honom på en dag.
    Låter som vår stora tös...hon äter så lite så man blir riktigt orolig ibland.
  • LA Woman
    loveliva skrev 2008-11-11 09:11:53 följande:
    BAMSEKRAM till dig   Kanske inte mycket tröst, men tänker på dig och hoppas att allt elände snart ger med sig
    Tack!!!Kyss Jag hoppas också att allt ska ordna sig för det är tungt nu... De fick inte bort tumören på svärmor, den var alldeles för stor och satt illa till. Fick beskede i tisdags att det var kört Igår ringde dock läkaren till mig och berättade att de iaf ska försöka sig på cellgifter och på sätt hoppas de krympa tumören så att de i bästa fall kan operera bort det Nu hoppas vi bara att den svarar på cellgiftrena även om läkaren kanske inte gav de största förhoppningarna om det...
  • LA Woman
    Duntoffla skrev 2008-11-11 09:16:30 följande:
    God morgon! Skönt att mormos op gått bra! Men trist att svärmor inte är bättre. Håller tummar och tår att det vänder. *Massa kramar*
    Tack!! Kyss
    Quiet thoughts skrev 2008-11-11 09:16:57 följande:
    Bra att det gått lite bra iallafall....Är svårt att veta vad man skall säga när det är så här...Nu har iallafall Alvins molojulklappar postats. Allt tar så länge till Åland och med banköverföring dessutom.När jag börjar jobba skall jag ha Visakort
    Tack för omtanke!! Jag vet inte riktigt själv vad ska säga eller tänka ibland, man liksom bara flyter med känns det som!!
  • LA Woman
    Quiet thoughts skrev 2008-11-11 09:19:03 följande:
    Hoppas cellgifterna lyckas bättre. Oftast biter dom bättre på en cancerpatient. Ibland svarar inte alla lika bra på strålning så då kan cellgifter vara ett alternativ om än mycket mycket tyngre för den som får dom. Många blir ju väldigt dåliga.Men håller tummarna. Min mamma svarade väldigt bra på cellgifter i flera år men det kom ju bara nya tumörer på slutet så.
    Beklagar verkligen det som hände din mamma
    Duntoffla skrev 2008-11-11 09:21:59 följande:
    Hoppas att cellgifterna tar även om det är jobbigt för den som måste stå ut med dem. Vet inte om du sagt det men var sitter cancern?
    Det sitter i tjocktarmen. Den var visst väldigt stor och stoppade upp tarmarna så nu har de kopplat tarmarna förbi tumörområdet sålänge. Det jobbiga är att hon sökt för magbesvär vid flertalet gånger redan i somras men blivit hemskickad med magsårsmedicin
  • LA Woman
    Quiet thoughts skrev 2008-11-11 09:23:35 följande:
    Jo det är ju precis så det är... På slutet vet jag att jag kunde bli så irriterad bakom på mammas gnäll, inte på henne som person men på det cancern gjorde med henne och gjorde henne till...Man ville inte att hon skulle dö men på slutet sen sista veckorna var det en plåga att gå till sjukhuset,blev lite av en lättnad samtidigt när allt var över...
    Usch ja, maken har en morbror som tynade bort i denna hemska sjukdom och det skrämmer nog honom allra mest just nu att hon ska bli sådär dålig till sist
    agster skrev 2008-11-11 09:25:00 följande:
    God regnig morgon! Idag blir det mys inne med lillkillen - och lite tvätt. Hoppas på ett litet paket idag, från litencorrelin. Har inte beställt där innan så jag vet inte hur snabba de är... Håller alla tummar och tår!!! Kram!
    Tack för tumhållning
  • LA Woman
    Quiet thoughts skrev 2008-11-11 09:31:48 följande:
    Jo det är riktigt hemskt att se hur dom förvandlas till något som stirrar rätt ut helt frånvarande. Skinn och ben och som säger sen att de vill slippa snart.
    Fy vad arg man blir när de inte gör allt de kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack alla för ert stöd!!! Det värmer verkligen ska ni veta!!  Nu måste jag göra mig klar för maken stressar livet ur sig för att jag ska hinna iväg så tidigt som möjligt och något säger mig att han inte blir så glad om jag bara är halvfärdig när han kommer hem Ha en bra dag alla och kram på er
  • LA Woman
    maugu skrev 2008-11-14 09:00:11 följande:
    Usch-varför då?Hur har det gått för din mamma?Jag ska röntga mitt huvud den 4/12..är oxå orolig..men först ska jag föda barn...
    Det börjar väl bli dags för bebis nu?

Jag har haft konstant huvudvärk i en vecka och de vill utesluta pulsåderbråck som mamma har. Dock handlar min huvudvärk antagligen om stress, har haft en tuff period nu..

Det är ganska så bra med mamma efter omständigheterna. Hon är fysiskt återställd, kan gå osv men glömmer saker efter fem minuter, kan inte hålla reda på tider och dagar, är väldigt trött, lite lätt förvirrad och inte alls sig själv... Hon ska åtgärda ett pulsåderbråck till så inte samma sak händer igen, för hon hade visst två
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11