Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

J esssica skrev 2008-11-11 15:02:53 följande:
    Borde oxå få ut mer på T. Knappt en tredjedel av kläderna används ju! Kevvan har efetr räkning 0 tröjor och Linnea 90 det är ju helgalet ju!!
    har aldrig räknat   något av Taras kläder ,utom  mössorna i dag 14 st , måste nog räknar lite i kväll ... men 90 st tröjor lär det nog inte vara
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-11-11 15:42:22 följande:
    Åhhhh har du en P&T ???!!!! Kul !!!!Jag köpte den vanliga sport. Viben har ju inte fått så bra kritik precis  Annars tycker jag den är snyggast av modellerna.Vad är E3??? Lite nyyy inom P&T
    oj det där förstod jag ingenting av Fundersam
  • Rååsa Smurfen
    Tindrisen03 skrev 2008-11-11 23:59:20 följande:
    Funderar på den fast den med knapp i halsen. 30% hos Spohl ger ok pris
    jag har den  ,tycker den är fin ,eventuellt finns det bild på den i mitt galleri ,är osäker .
    Tycker den passar bra till molos  cerisa velour byxor Glad
  • Rååsa Smurfen
    Tindrisen03 skrev 2008-11-12 15:08:39 följande:
    Åh, blev galet sugen på en knapptröja efter bilden på tjejen din i BT
    ha ha det blev jag okså faktiskt  farlig tråd
    underbar samling av bebis kläder mangu
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-11-12 15:23:35 följande:
    Ja jag har blivit helt tokig i kombon röd/rosa sen jag köpte katvigs nya Så konstigt det kan vara, när jag var liten var det typ förbjudet att ha rosa & rött tillsammans  I löööööööööv röd/rosa !!!!
    så är jag okså  uppvuxen och kan faktisk än i dag inte använda den den kominationen ,så här blir det ingen kombo alls med de färgerna , blir många mössor och sko istället för att undvika  blandning av rosa och rött Glad
  • Rååsa Smurfen
    trunken81 skrev 2008-11-14 08:45:44 följande:
    men allvarligt, är man så blind så man inte ser det där när man lägger ut det?????????
    han har nog sett det ,men en annan tjej mailade och frågade om han var medveten om vad som syns på bilden få se vad han svarar
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-11-14 22:36:45 följande:
    haha mina föräldrar varnar mig om hennes tonår hela tiden, att hon kommer vara märkesfixerad och omöjlig att hantera utan ska ha allt för att hon är så bortskämd
    Tara börja blir jobbig nu med sin egen vilja ,*kan själv* och håller på att byta kläder  typ 5 gånger om dagen ,och hon vill välja själv såklart ... och ibland få hon ,men inte alltid och då blir det en strid
    Har varje morgon diskution om kläder  och sedan ytterkläderna ,skorna, mössan  ...
    Vågar inte tänka på hur det blir om bara nåt år
  • Rååsa Smurfen
    svischan skrev 2008-11-15 19:59:46 följande:
    Jen80: Fiiina barn! Jag älskar sorbet ränderna, har klänning och leggings här hemma, passar Ava perfekt!Tjollabolla: Vilken härlig suit! Jag visste inte att djungelprintet fanns i suit, jättesnyggt juh! Lagersalg eller?=)Lillronja: Suiten din son har på sig är sååå fin! Jag köpte bla den till min nyfödde brorson. Passar juh din söööte son perfekt=)Emmsan: Härligt randiga pojkar=)Rosa smurfen: Tara ser ut som en docka i kappan och mössan, sååå söt!Loveliva: Sööta randiga barn, att dessa ränder alltid kan pigga upp!Nikki: Åh, vilket fint kaninset du har till stora tjejn. Jag hittade bara leggings på lagersalgen, lite irriterande. Vad ska jag matcha dem med liksom??Söt liten tjej också, jag älskar gitarr printet, det finns här hemma också=)Hej alla! Nu har jag inte varit inne på ett tag och tittat i BT. Sååå fina barn!
    tack så mycket
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11