Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

tack alla ,jag hoppas verkligen att de hitta felet ,nu vågar jag inte lämna han ensam alls ,vågar knappt låta han vara i skolan kommer följa dit och hem. Han som är 8 år och tycker om att känna sig stor att gå till skolan själv eller till affären som ligger under oss Ledsen

• Rååsa Smurfen
    jompa skrev 2008-11-02 09:21:29 följande:
    Ja det räcker nog, sonen måste ha en jacka som är lite varmare till dagis. Han har inte overall längre, vägrar ta på sig det.Dottern däremot får ha overall i alla fall detta året.Blev ju lite panik nu då jag inte alls varit med på att det skulle bli kallt, så nu måste det köpas helst idag.
    jag köpte dessa på tradera nyligen  http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=75900738  ,kännde okså panik över att det blivet så kallt ,nu har jag alla vinter kläder till barnen ,och det känns skönt
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2008-11-03 22:14:57 följande:
    Är det IKEA-påse som gäller även på molos lagersalg???
    god kväll i tråden
    var det du som fyndade hos mig på tradera i kväll ?
  • Rååsa Smurfen

äntligen har jag fått tag i matchande mössa till min kikkid jacka ,gud vad små de är i stl fick ta 4 +  till Tara som är 2 år Förvånad och då passade den perfekt

• Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2008-11-03 22:20:11 följande:
    JApp, rååsa smurfen, det var jag! Fiiina!!! Smultronhjärta: KAn vi förrvirrade bonnläppar få ett parkeringstips i malmoe?
    aha Skrattande skicka vinnar mail i morgon eftersom jag ska sova strax
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2008-11-03 23:24:42 följande:
    Halloj! Piper visst in här när alla går o lägger sig.. Nu är molos regnbåge vinteroverallen på väg hem hit till Emma *älskar*Oj, måste nog oxå lägga mig, klockan mycket! Gonatt
    Tara hade sin regnbågs overall  till dagis i dag och personalen älskade den tyckte den var så fin  även en annan mamma där tyckte den var så fin
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 13:37:41 följande:
    Å fy!!! tänk om nån e å grejar med mina pengar   
    kan vara en webb shop som dragit dubbelt belopp på misstag hände mig  gällde 1200 kr och butiken nekade,efter 6 dagar om de , inte dras så kommer beloppet tillbaka  automatiskt.
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 13:32:46 följande:
    ja summan är för jämn för att vara hopping, å jag har kollat min hopping o har inte köpt nåt för den summan.. Inte tagit ut den summan i automat heller.. Inget stämmer Å varför e det bara reserverat? I  en vecka???Å måste kolla med banken!!  *nervös*
    så länge det bara är resaverat så är det inte dragit ,när det dras ,om det dras så står det alltid vilken som dragit  ,enligt banken kommer det alltid tillbaka på den 6 dagen om ingen dra dem .
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 14:37:43 följande:
    Enl banken så är det en automat och uttag kl 19 förra tisdagen. Så är det 6 dagar så måste de dras senast i morgon kl 19 då? Eller?
    vid 12 slaget dras de eller kommer tillbaka antingen är det den 6 dagen eller på 7 dagen efter kl 24.00
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-11-04 15:39:51 följande:
    Åhhhhhhhhh vilka underbara barn i bildis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Preggi - Dina flickor är ju så bedårande söta Jag röstar på Småfolket !!!!Emmsan - Melker är hur fin som helst i lammen  Nu kommer jag snart och klämmer hans goa kinder & lår !!!! Rååsa bubblan - Jätte fin klänning på söta Ida Rååsa Smurfen - Underbara regnbågsoverallen på Tara Plummy - Söta tjejer Ser ut att ha skoj med "dockvagnen" Jessica - Vad söt din lille pojke är !!!!Harley - Underbart söt din dotter ! Vilka fina ögon
    tack så mycket 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11