Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-11-11 09:25:00 följande:
    God regnig morgon! Idag blir det mys inne med lillkillen - och lite tvätt. Hoppas på ett litet paket idag, från litencorrelin. Har inte beställt där innan så jag vet inte hur snabba de är... Håller alla tummar och tår!!! Kram!
    jag väntar okså på paket från dom sobea velour kjol och tröja från hugin & mumin.
    Vad beställde du ?
  • Rååsa Smurfen
    LA Woman skrev 2008-11-11 09:16:57 följande:
    Tack!!! Jag hoppas också att allt ska ordna sig för det är tungt nu... De fick inte bort tumören på svärmor, den var alldeles för stor och satt illa till. Fick beskede i tisdags att det var kört Igår ringde dock läkaren till mig och berättade att de iaf ska försöka sig på cellgifter och på sätt hoppas de krympa tumören så att de i bästa fall kan operera bort det Nu hoppas vi bara att den svarar på cellgiftrena även om läkaren kanske inte gav de största förhoppningarna om det...
    jobbigt hoppas det går bra skickar en kram
  • Rååsa Smurfen
    agster skrev 2008-11-11 09:45:45 följande:
    se ovanför
    aha fina ja jag ligger okså lååångt efter alla här när det gäller suits har bara 2 st
  • Rååsa Smurfen
    FL Lisa skrev 2008-11-11 10:01:05 följande:
    jag ligger också långt efter många av dom andra. Har kanske 10 stycken men det känns som lite för många. Vi använder dom bara som pyjamas och sådana behöver han nog inte 10. Kanske bättre att sälja några då och få in pengar till andra roliga kläder Tusan vad det skrivs i den här tråden förresten...du skrev just det 10000:e inlägget!
    ja Tara använder okså de som pyjamas  så det är därför vi inte har så många suits har ju lite andra pyjamaser okså
  • Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-11-11 15:11:40 följande:
    God eftermiddag!Lunch och en prommis avklarad! Ska snart baka lite till morgondagens fikagäster.Humla- Vad söt Moa är i den fina Katvigsuiten!Butte- Superfina fynd!J esssica- Söta Kevin och Linneá (visst heter hon så?)  i fina Molosar!Ängeln- Snygga bralls från T! Och vad duktig Liam är som klär på sig själv! Rååsa smurfen- Söt liten prinsessa i rosa!Loveliva- Åh vad fin kaninerna är på Hilda!
    tack Glad är så glad att ni lurade in mig på den sidan,  älskar den kjolen .
  • Rååsa Smurfen
    Magda78 skrev 2008-11-11 15:08:53 följande:
    ängeln: bra kämpat med stövlarna Smurfen: jättefin kombo i bt - och söt tjej!Loveliva: vilka underbara barn och finfina kanintröjan!
    tack Glad
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-11 15:18:30 följande:
    Hellu i tråden Avklarat städning och utvecklings samtal i skolan, nu är det bara tandläkare kvar o sen är dagens bestyr ur världen Emmsan--- Lille godingen i snygga stars!!Ängeln--- fina Liam och snygg post Quiet--- Niice post!!1 och 1 är 3--- Å den fina fina suiten!! Såååå fin!Humla--- Goa lilla Moa i finaste Katvigen!!Butte--- Sjukt snygga fynd!!! J esssica--- Lilla raringen i fina uttrarna! Å söta lilla tösen!agster--- snygg påfyllning av suitsförrådet Smurfen--- Fin råååsa Tara!Loveliva--- Underbara små barnen dina, å fiiina kaninerna!!
    tack hon är verkligen en rååsa smurf Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11