Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Godmorgon! Hemsk natt inatt så här håller mamma på att somna sittandes...hostande, kräkande och gnällande hela natten sen sover hon ett par timmar, slår upp ögonen och avfyrar ett ordentligt busigt leende och säger "Mamma, Maia ha lite godis?" - Har jag en knäpp unge eller vad?
    Slemmet har iaf löst upp sig lite nu o hon busar runt som en galning *suck*
    Ropar "Kom pappa älskling" just nu

• Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2008-11-02 09:26:15 följande:
    Gomorron!Tittar in o säger hej! Bara så att ni inte glömmer mig Kram på er!0813346131/zvartaliljan/busloppan: ska du flytta? Bli sambo på riktigt eller bara flytta business-en?
    Vi flyttar till hus 1 December men min lägenhet ska vara tömd den 15 (får flytta in allt stuff i ett av husets rum så länge). Ska bli jätteskoj
  • Zvartaliljan

agster - Vi ska hyra huset och de renoverar badrummen + lite annat nu i November så det kommer bli jättefint Köket är lite äldre men det får vi stå ut med. Vi ska nog tapetsera om i ett av rummen och måla om trappan (galet, den är RÅÅÅÅSA!) annars är det fint som det är

• Zvartaliljan
    Preggi skrev 2008-11-02 13:08:22 följande:
    Tradera... Har bara sett den gula i dk. Hur är det med Maia idag? Bättre hoppas jag...
    Jo slemmet har löst sig lite. Vilken säljare köpte du av? Var det en sån som brukar ha mycket småfolk (butik alltså)? Då kanske jag kan maila?
    Vet att Rackamaja har den blå...men den gula kändes snäppet finare
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2008-11-02 13:57:23 följande:
    Jag bor i Varberg om du vill ha hjälp med den So we meet again
    Åh kan du kolla efter den? Snääääälla
    Quiet thoughts skrev 2008-11-02 13:27:32 följande:
    jag vet var den gula finns i en finsk shop....
    VILKEN???
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-11-02 16:11:40 följande:
    sisukas kanske?
    adress?
    Finns den i någon dansk kanske? har aldrig sett den innan ju!
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2008-11-02 16:37:41 följande:
    Absolut! Vilken stl är du intressad av i sådana fall. Och bara så jag inte missuppfattar. Det är den gula Småfolksklänningen med grodor? Såg du förresten medd om att jag postat Bro-kortet? Du borde ha det imorgon.
    Ja den klänningen i 86/92. Tack, det lär nog dyka upp imorgon då
  • Zvartaliljan
    FL Lisa skrev 2008-11-02 18:53:07 följande:
    som jag har förstått det är det ett kort för folk som använder sig av bron lite då och då...det ger rabatt på resan över bron. men det kostar att skaffa kortet.För er som bara ska åka över en gång (t/r) så lönar det sig nog inte att köpa ett sådant kort...utan ni får betala fullt pris för att åka över istället.Man behöver alltså inte ett sådant kort för att få åka över.Med reservation för att jag har fel..för jag gissar bara nu utifrån vad ja har läst om det hela här i tråden
    Jo det lönar sig direkt...eller ja... Resan t/r kostar 330kr med brobizz och brobizz kostar 220kr/år vad jag läst. Utan brobizz kostar det 650kr. Så sak samma liksom och åker du mer än en gång/ år så lönar det ju sig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11