Malou - När ska jag vara i Karlshamn på lördag ????? Måste planera lite här med gubben om han kan köra mig dit på nåt sätt innan han börjar jobba.....
Vi kör härifrån kl.8 och det tar ca.30-40min till karlshamn om det är bra väder så 8.30-8.40? Var ska vi hämta upp dig? 29an korsar E22an vid rosendalsvägen ungefär så där i närheten?
Jag har ingen aning om vart jag ska stå ??? Känner inte till Karlshamn alls. Kan vi inte ordna det med bil så får gubben köra ner mig och sen åka hem, annars måste jag stå någonstanns där jag kan parkera bilen.
Om du vill parkera bilen vid ett upplyst och säkert ställe istället för en rastplats så kör till donkan och parkera där. Dit hittar jag och det är inte någon större omväg från motorvägen.
Hoppas du köper mycket ,för mycket som sedan du ångra du har så bra smak och storleken är ju typ samma ,så hojta om du vill blir av med något fint efteråt
jag ska hojta Lär köpa på mig alldeles för mycket
Har inte bestämt mig hur mycket jag ska ha med mig själv men har ca. 4500 åt andra...är lite orolig att stå där med en massa dansk kosing till övers sen men om man växlar på forex så får man väl växla tillbaka kostnadsfritt va?
Nyss hemkommen från öppna förskolan och är helt slut så jag orkar verkligen inte kommentera alla bilder i bt. Men oj vilka fina barn och inköp!!!! Tror nog att jag kommer att ändra min önskelista igen.... förlåt zvartaliljan
haha din lista är ändå den minsta jag har så ingen fara
Nu är jag kanske helt sen här, men har ni sett Småfolks vinterkollektion? Finns att se på deras hemsida. Fanns många fina tröjor till Kevin. FridaViola har lagt ut tre tröjor än så länge.
Skickar de till sverige?? De hade ju den fina vovveklänningen till maia
Hur konstigt det än låter så har jag inte hunnit kolla posten än idag Håller på o packar för fullt o ska snart packa in ett lass i bilen o köra iväg till F, då tar jag posten längs vägen.
Fick gå o lägga mig ett tag för jag hade så jädrans ont i huvudet...tog precis en dusch också men inget hjälpte