• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 21:34:26 följande:
    Sorry.. fick en gubbe i telefon bara Å du har åxå te, gott så här en höstkväll!!Jag brukar få sakerna rätt fort därifrån, typ 2 dagar..
    Jag beställde i torsdags.. hoppas på leverans imorgon! Tog du 86 till Ida?
  • Plummy
    Skrutteruttan skrev 2008-11-10 21:43:11 följande:
    Alltså måste bara skriva...igår jagade jag runt på NS jeans och hittade till en trivsam sida som heter mysgrodan.se....hittade lite allt möjligt och blev förtjust i en Molo body (space), köpte den men fick mail någon timme senare om att den tyvärr var slut. Tjejen meddelade mig att jag ändå kunde få vara med i utlottningen av en Molo-overall (kampanj som avslutades igår). Jag valde att köpa en body i mindre storlek.För en halvtimme sedan fick jag mail om att jag vunnit en Molo Polaris overall, fick välja färg och storlek. Det blev en rosa i 98. Himmel, snacka om flax (och jag som aldrig brukar vinna) . Är det årets modell och stämmer det att den ligger på 1200 i pris *nyfiken*? Glaaaaaaaaaaaaaaaaaad
    Vad roligt! Grattis!!
  • Plummy
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 21:44:01 följande:
    yepp!! 86 blev det till Bubblan Hm.. torsdag.. då borde den ju absolut komma i morgon!
    Ja jag tycker det.. *håller tummarna*
  • Plummy
    loveliva skrev 2008-11-10 21:43:32 följande:
    DE skulle få hem den
    Vilken är din lokala butik? Om man får fråga så utan att det räknas som reklam?? Skulle de få hem leggings också?
  • Plummy
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 21:54:53 följande:
    Håller tumsen jag åxå   å bild på barn med den på pliiis om du får den i morrn
    Ska bli!
  • Plummy
    Magda78 skrev 2008-11-11 15:29:24 följande:
    Plummy: älskar verkligen de blå/gröna ränderna. Har shoppat en sådan body till lilla Lillasyster Den röda/rosa klänningen är det nya Katvig? Jättefin och vilken go' tjej!!!
    Japp, nya vinterfärger..fiina!
  • Plummy
    Magda78 skrev 2008-11-11 15:29:24 följande:
    Plummy: älskar verkligen de blå/gröna ränderna. Har shoppat en sådan body till lilla Lillasyster Den röda/rosa klänningen är det nya Katvig? Jättefin och vilken go' tjej!!!
    Japp, nya vinterfärger..fiina!
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-11 15:31:06 följande:
    Plummy--- å så du fick klänningen idag   *härligt*såååååå fin!!!!
    Ja o den va såå himla fin!
  • Plummy
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-12 11:33:14 följande:
    Här är Bubblans suits... Å de va visst bara 49 stycken
    Åh.. den där bilden var dagens härligaste hittills
    Vilka strl. har du på den rosa/vit rutiga Molon?
  • Plummy
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-12 11:43:51 följande:
    den är i 80 och 86   Ida får använda båda här hemma fast den i 80 e alldeles för kort i benen
    Du ska inte lägga ut strl 80 på T då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11