• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

JuliaochNelly skrev 2008-11-13 12:28:04 följande:
    dansk sida eller? tror också den blommiga blir fint med bruna faktiskt
    Vill ha du den till reapris eller går det bra med ordinarie??
  • Plummy
    Jen80 skrev 2008-11-13 12:36:26 följande:
    Den ligger i minneslistan .
    Inte förvånad Flört
  • Plummy

Har ni förresten sett att det är sänkt pris på Katvig velour på LPL??

• Plummy

God kväll! Kikar in som hastigast. Måste lägga mig tidigt ikväll då man aldrig vet hur natten blir. Signe har sån hemskt hosta och sover jättedåligt, men igår var vi på jouren och fick hostmedicin iaf.
    Jo.. Jag är såå sugen på lite katvigstrumpbyxor. Var finns det stort utbud? Gärna fraktfritt

• Plummy
    SmillaMilla skrev 2008-11-13 22:32:40 följande:
    Nä nu skall jag sova. Måste vara utvilad för i morgon skall jag följa med anton till dagis. Han vågar inte gå dit längre för att en pojke slår honom och är elak. Tänk bara 5 år och rädd varje dag. Gråter på kvällarna för att han är rädd för denna pojke. Min lilla goa kille
    Ledsen Blir så ledsen när jag läser det där.. Hoppas på ändring nu framöver! *kram på er*
  • Plummy
    Jen80 skrev 2008-11-14 13:54:29 följande:
    Poppilopp kanske och Freshmilk har en del.
    Hej! Jag vet inte hur man citerar endast det översta..hmmm.
    Åh, har du snigelfilten från Pop, vad jag ångrar att jag inte köpte den när vi skulle få Signe, tycker den är så fin! Minns du om den fanns i nån mer färg än brun/vit?

Signe fick en filt av en kompis till mig när hon var nyfödd, vit med brunla ugglor från Lindex. Rätt söt den med iofs.
    Till nya bebben vill jag ha en fiin filt.. *letar runt*

Vilken tråkig dag. Signe sover just nu och Tilda är o leker med en kompis *tyst hus*

Jo...finns det nedsatt Katvig nånstans mer än på Freshmilk?? Vill ha lite strumpbyxor att ha under overallen..
  • Plummy
    kristinah skrev 2008-11-14 14:38:11 följande:
    den första
    Har du något plagg från Plastisock? Har ingen erfarenhet alls jag, undrar hur kvalitén är, samt storlekarna?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11