Inlägg från: Duntoffla
|
-
-
Nej vad synd! Hade varit kul att ses!ängeln83 skrev 2008-10-29 11:13:42 följande:Ev ska sambon jobba, så jag vet inte riktigt än, jädrans jobb.
-
Dags att gå ut och leka innan solen går i moln.
Cu later
-
Hej igen!
Fortfarande full planering här?
Idag hade jag fått 3 paket på lådan. Två till Noel och ett till mig
Lisa- din body kom också
-
Tack! Vad fin bokstäverna var på Ida. Har inte varit så förtjust i den men den ser fin ut påRååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 13:01:47 följande:Fina Noel i bildis i Molosarna!!
Jen- fin shopping! Den lila ser underbar ut. Söta barn i Katvig!
Smilla- Söt Svea i Molo! Så där blev Noel också av Kanel. Du kan ju tänka dig hur han såg ut när vi var i Grekland och det var kanelextrakt i duschtvålen... -
Printen är ju lite tightare än de med ränder så bokstäverna kanske funkarängeln83 skrev 2008-10-29 13:07:39 följande:Råååsa bubblanÅååh va fin Ida va i bokstavs suiten, hur lång är hon och vad väger hon?Jag vill ju så gärna ha en Molo suit till Liam men alla är ju så breda.
-
Ja, starsen är också breda. Jag tror att övriga sitter bättre på Liam. Ja, han har lång överkropp va? Synd om det stramar i grenen...ängeln83 skrev 2008-10-29 13:12:06 följande:Har bara provar stars på Liam o dom var vrålbreda på han.O så är det ju som vanligt detta med grenen, så den inte blir för kort.
-
Åh vad fin! och storRååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 13:16:20 följande:Här ser du hur stor den är
-
Nu fick jag ett paket levererat till dörren. Najs! Det var min fina kappa jag beställt från ASOS. Bra paketdag det här. OM bara huvudvärken kunde släppa nu också...
-
Haha...surt! Jag har inte beställt från Ellos sen jag var liten. Hittar inget jag vill ha sen gillar jag inte deras knöliga sida.ängeln83 skrev 2008-10-29 13:48:15 följande:Ooooh, va kul Jag hämtade mitt paket från Ellos igår, fast det blir tillbaka skick på allt utom gardinerna, att jag aldrig lär mej att Ellos kläder är skräp.*håller tummsen att huvudvärken försvinner snart*Ja, bild i BT. Den ena är yttepytte mer tvättluddig än den andra men den tar jag.FL Lisa skrev 2008-10-29 13:48:23 följande:dunis - skoj med paket såg bodysarna bra ut?