Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 13:01:47 följande:
    Fina Noel i bildis i Molosarna!!
    Tack! Vad fin bokstäverna var på Ida. Har inte varit så förtjust i den men den ser fin ut på

Jen- fin shopping! Den lila ser underbar ut. Söta barn i Katvig!

Smilla- Söt Svea i Molo! Så där blev Noel också av Kanel. Du kan ju tänka dig hur han såg ut när vi var i Grekland och det var kanelextrakt i duschtvålen...
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-10-29 13:07:39 följande:
    Råååsa bubblanÅååh va fin Ida va i bokstavs suiten, hur lång är hon och vad väger hon?Jag vill ju så gärna ha en Molo suit till Liam men alla är ju så breda.
    Printen är ju lite tightare än de med ränder så bokstäverna kanske funkar
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-10-29 13:12:06 följande:
    Har bara provar stars på Liam o dom var vrålbreda på han.O så är det ju som vanligt detta med grenen, så den inte blir för kort.
    Ja, starsen är också breda. Jag tror att övriga sitter bättre på Liam. Ja, han har lång överkropp va? Synd om det stramar i grenen...
  • Duntoffla

Nu fick jag ett paket levererat till dörren. Najs! Det var min fina kappa jag beställt från ASOS. Bra paketdag det här. OM bara huvudvärken kunde släppa nu också...

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-10-29 13:48:15 följande:
    Ooooh, va kul Jag hämtade mitt paket från Ellos igår, fast det blir tillbaka skick på allt utom gardinerna, att jag aldrig lär mej att Ellos kläder är skräp.*håller tummsen att huvudvärken försvinner snart*
    Haha...surt! Jag har inte beställt från Ellos sen jag var liten. Hittar inget jag vill ha sen gillar jag inte deras knöliga sida.
    FL Lisa skrev 2008-10-29 13:48:23 följande:
    dunis - skoj med paket såg bodysarna bra ut?
    Ja, bild i BT. Den ena är yttepytte mer tvättluddig än den andra men den tar jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11