• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nähä jag ska gå o göra tårta till min kille som fyllde hela 13 år idag stackarn mamma drog på lagersalg o inga kaniner ville han ha heller men han va sååå nöjd med sin dag ändå tur det finns bra presenter o smärja dem med imorgon ska vi ha tonårskalas iallafall med närvarande mamma ;)

• Emmsan
    Preggi skrev 2008-11-08 22:29:45 följande:
    Hur mkt shoppade råååsa bubblan då? Blev det något kvar? Vad kul jag är så himla nyfiken på mina inköp! Jag vill träffa alla goa tjejer jag med. Ska verkligen ta mig iväg till nästa lagersalg! Får nog börja smörja maken redan nu isf... Måste nog muta med något mer eftersom jag snart ska börja övertala honom om att vi måste ha en bebis..
    haha bubblan shoppade väl för ca hmm va var det över 4000 danska iallafall ...jaaa kom o träffa oss det måste du ;)
  • Emmsan

natti natti tårtbaket ska påbörjas ;)

• Emmsan

höörni.. kan ni inte kolla om ni tycker melkers tröja i BT ser liten ut??? köpte lite kläder i 74 bara för att jag inte kunde låta bli

• Emmsan
    Tjollabolla skrev 2008-11-10 08:33:58 följande:
    Tycker den ser ut att sitta precis! Sååå fin är den!
    mm den e nog precis haha bara den inte är för liten är jag nööööjd
  • Emmsan
    081016 1 skrev 2008-11-10 08:43:15 följande:
    Så fiiin Vet du vad...igår frågade Felipe om mitt eget företag kunde räknas in i SGI, jag tar det som att han börjat fundera på något *operation övertalning*
    åhhååååååå det lönade sej med lite tjat  ngr timmar i bilen kanske stackars stackars felipe ;)
    men huuuuuuur gick det igår??????????????????????Generad
  • Emmsan
    081016 1 skrev 2008-11-10 08:49:21 följande:
    Det gick bra. En jobbarkompis till Felipe och hans fru tog hand om Maia och hon var en ängel de 5 (!) timmarna hon var där (tog lite längre tid än planerat då det ju började regna!!)Hur mår alla? Du o melker fortfarande friska?? 
    de började bli bättre framåt kvällen igår..melker o jag e fortafarande peppar peppar friska ;)
  • Emmsan
    J esssica skrev 2008-11-10 10:14:44 följande:
    Fast om jag får lägga mig i lite  så tror jag inte att xl kommer sitta bra på Liam. Liam är väl också smal? De funkade inget vidare på Kevin då de var för breda.
    jag köpte hem xl till mina satt inte alls bra :(
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 15:04:28 följande:
    Emmsan--- Å men fyyyy va söt i stars!!!  *liten stjärna* Seadwarf--- Fina killen i Katvig o lilla sötnöten i härliga bullar
    vill ha liiiten bebis igen Generad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11