• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

1 och 1 är 3 skrev 2008-11-11 23:39:53 följande:
    Jo jag Men jag köpte ju så mycke prickar på salgen...
    haha ja då kan du va utan den kanske ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-11-11 23:46:12 följande:
    emmsan:du beställer byxan sen får du ett mail med bet info och sänkt pris priset för byxorna är 150 inkl frakt KÖÖÖÖP 199 är ord pris
    åhhh du ÄR bäst tuuusen tackelitack
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-11-11 23:48:02 följande:
    emmsan: visst är jag lite bra ibland så lite så
    MYCKET BRA!!!!! tjejen med koll o jag  behövde inte sälja uttertröjan hahaha e såå glaaaad nu kan jag kanske sova gott oxå om bara melker gör det ;)
  • Emmsan

men åhhhhhh nu kan jag ju inte sälöja lamm tröjan med stars Fundersamärmarna heller det blev med andra ord inget traderande för mej ikväll hahaha

• Emmsan
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-11 23:51:02 följande:
    Ja, just denna hoppar jag nog... hon växer ju så de knakar, måste hinna använda allt... Ibland önskar jag nästan att jag hade ett kräkbarn
    hah jaaag med men melker kräks ju aldrig ;)
    Tindrisen03 skrev 2008-11-11 23:56:25 följande:
    Ser ut att vara lite blekare prickar på denna. Precis som på linnet jag köpte på OTT utfsg. Lite 2:a handssortering Lite fult att inte upplysa om det...om det nu är så..och hon fattar det. har säkert köpt den där. Hon är fr Sthlm och det fanns grymt mkt i stl 68

näää fy va taskigt blir så arg på sånt grrrr

Buttelina skrev 2008-11-11 23:51:15 följande:
    haha sorry emmsan du får behålla bägge
    japp verkar som det ;) behöver ju fylla på kontot efter två häääärliga lagersalgs nähä verkarsom om alla småfolkbodysar ryker istället förstår inte varför jag tröttnar på dem så fort Fundersam
  • Emmsan

vaa tuuusan då jag skulle ju shoppa loss på tradera o så stänger de !!!!!!!!!!!!!!!!!Förvånad går o nannar istället dådå grrrrrr

• Emmsan
    Buttelina skrev 2008-11-12 00:03:58 följande:
    emmsan: ja här tryter det på kontot kan jag berätta efter katvig sen två molo omgångar och nu one two ten stackars min plånbok måste köra en liten rensning jag också... men jag vet inte vad jag ska sälja
    nää inte jag heller hmmm allt e ju nästan nytt nu haringet jag vill skiljas ifrån direkt.. nja jo småfolket då kanske...
  • Emmsan

åhhh Buttteeeeee vill haaa skötväska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Förvånad

• Emmsan
    Buttelina skrev 2008-11-12 22:32:08 följande:
    jag tänkte på dig när jag såg den men tyvärr fanns där bara en
    sööta du det är tanken som räknas Kyss
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 10:43:18 följande:
    de börjar ju tyvärr bli för korta redan Köpte de bara för typ en månad sen, måste nog mäta henne o se hur mycket hon växt egentligen!F avskydde kombon med lamm och prickar, men jag tyckte den var jättefin så jag struntar i honom
    åhhh malou va mysigt huset vaaa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11