• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 15:08:34 följande:
    Å jag ÅXÅ!!! 
    e du klar då????Flört
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-10 15:12:52 följande:
    En till å sen är jag absolut klar!!
    ska du det?????????????Förvånad o jag vill ooooxåååååå
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2008-11-10 15:13:41 följande:
    ÅÅ ja den är såå fin! En herre på tandvårdshuset trodde han var en flicka idag Jag sa Nääe det är en pojke. "va? han har ju lila! Nåja, det är väl så idag" muttrade han. Typ 90 bast
    tjolla varför känner jag igen din man????Fundersam han har inget i dessa trakterna o göra va??? typ släkt eller nåt haha
  • Emmsan
    nikki2006 skrev 2008-11-10 15:26:45 följande:
    emmsan vi har samma sak på våra barn idag
    haha jag såååg det sååå fint
  • Emmsan
    Tjollabolla skrev 2008-11-10 15:28:35 följande:
    Jaaa du det vet jag inte Men ingen släkt eller så, haha.
    hahah näää INTE SÅÅÅÅÅ kände jag inte igen honom
  • Emmsan

NIKKIIIIIII!!! vaaaarföööör köpte jag inte luvan med bubblorna på????? har ju den röda jackan till melker o den passade ju jättefiiiiint säg till om du vill bli av med din sen

• Emmsan
    loveliva skrev 2008-11-10 15:34:50 följande:
    Ja, hade du lyssnat på mig så hade Melker haft den fina luvan Idag kom nya fina cerise/röda katvig suiten & bodyn Såååååååååå fint !!!!!!!!!!!!!
    jamen jag e ju alltid sååå jääkla trööööööööd varför lyssnar jag inte på dej
  • Emmsan
    loveliva skrev 2008-11-10 15:36:37 följande:
    gillar dig ändå Men tänk dig för nästa gång
    NÄSTA ggn finns de inte grrrrr ;)
  • Emmsan
    LA Woman skrev 2008-11-10 17:10:21 följande:
    Hej på er VAR bokar man det???  Har nyss köpt ett IdaT men regnbåge va snyggt *drömmer*
    vill oxå haaaaaaaaaaaaaaaaaa 3 st till mej tack var var var ???????
  • Emmsan
    älskade pölsekärringar!!! min man står här nu o jag har LOVAT att fråga er en sak!!! han kommer att läsa svaren i de närmsta 3 minuterna
    idag har jag tömt tvättstugan o min älskade man fick för sej att räkna melkers suits!!!!!
    OK han har ... 28 st!!!! så till min mans fråga är hans fru NORMAL????????Hemlis han kräver ÄRLIGA svar hahahahahahaha *biter mej i läppen*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11