• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-10 20:05:25 följande:
    *ASG*  Hej hej Emmsans man! *vinkar*Din fru är HELT NORMAL!!!!
    jag lovar jag ska aldrig mer "släppa in" honom här haha
  • Emmsan

hahahahah jag tror jag dööööör han har gått han skakade på huvudet o sa..ni är f-n sjuka hela högen Förvånad sen gick han men på vägen sa han ngt gulligt: ... men du...  ni verkar  har kul i den där" "pölsetråden" jag förstår att du sitter där verkar va goa tjejer  och det ÄR ni juuuuu

• Emmsan
    Buttelina skrev 2008-11-10 20:16:24 följande:
    men jag skrev ju det... jag har 3 st
    du ska få "spank" när vi träffas nästa ggn o det är bäst du gömmer suitsen innan jag ringer upp din man o ber han räkna dem
  • Emmsan
    FL Lisa skrev 2008-11-10 20:19:19 följande:
    hmm...ja jag påstod att du ljög...Men kanske är det så att DU har 3 suits..vad vet jagDina barn däremot har några fler
    hahahahahahahahahah cat fight  på henne bara hon gömmer suitsen nånstans
  • Emmsan
    butte huuur kommer det sej att jag kan räkna till minst 20 suitsRäcka ut tungan  i bara dina album molo salg o höstinköp 08???????????????????
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-11-10 20:28:15 följande:
    Men vad störigt...jag får inte upp mina nya auktioner på T som jag lagt i Powerlistern...
    hmm en ggn tog det jäääätelång tid för min säker 20 minuter
  • Emmsan

åhhhh guuuud va fin NOEL va i den suitenFörvånad han e så rackarns söööt ;) o alla andra fina barn i BT ..mm jag tyckte jag va knäpp med mina suits men kolla in LOVELIVAS mössor det är lite sjukt tycker jag

• Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-11-11 10:41:56 följande:
    En helt annan fråga. Om man skulle blivit spärrad från ngns auktioner, kan man då fortfarande se dem men inte lägga bud eller kommer det upp att säljaren inte har några auktioner?
    tror man kan sde men inte buda
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-11-11 10:43:10 följande:
    Tack gumman! Nu när din man inte läser kanske vi ska reda ut vem som verkligen är knäpp här?
    haha måste vi det hur många har noel????? ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11