• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-11 10:45:08 följande:
    Ok. Vill nämligen hålla koll så att den säljaren som sålde skor till mig inte lägger ut såna igen och blockat mig att kolla.
    oj va hände????
  • Emmsan
    Helle skrev 2008-11-11 10:54:47 följande:
    Emmsan: Fin Melker (fick jag till det rätt nu?) i de fina starsen. Vill också ha
    japp :) ja de är fina men kanske inte kan ha dem såå länge :(
  • Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-11 10:56:36 följande:
    Emmsan: Fin liten sjukling i BT- får krya på sig Och varje gång jag ser en liten söting blir mitt bebissug starkare
    usch jag oxå ja fy det är hans första förkylning ingen feber dock men äta o sova är inge vidare :(
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-11-11 11:28:15 följande:
    Emmsan- har du hunnit posta sakerna än?
    de går iväg idag :) har du föressten kollat säljaren neg omdömen så inte hon har fler "borttappade"paket??
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-11-11 11:35:07 följande:
    Tack! Hon har ett borttappat paket sen förut... Och hon skrev till mig också att det endast hänt en gång att paket kommit bort
    MEN DU... AV MINA 1600 SKICKADE HAR JAG INTE ett enda SOM TAPPATS BORT DET HÄNDER LIKSOM INTE ;)
  • Emmsan

sitter o ska lägga ut lite på t..men veeelar.. melker har uttrarna i suit o body men öven en tröja med stars på ärmarna BEHÖVER han tröjan??? har inte stjärnbyxorna att matcha till ändå??:( eller ska jag behålla den o försöka hitta brallorna

• Emmsan
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-11 22:16:03 följande:
    eller så använder du den till ett par coola NS baggy jeans
    njaaa min "bebis" får inte ha jeans
  • Emmsan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-11 22:40:20 följande:
    Meeen då, vi kom ju fram till att de gråa brallsen är mjuka och gosiga till din kille - uttrarna blir jättefina till dom Säger Goonatt till alla som går och lägger sig och Hej till alla som kommit in
    juuust det ja det va ju det vi sa ;)
  • Emmsan
    JuliaochNelly skrev 2008-11-11 22:42:10 följande:
    Såg att det pratas uttrar ....har en body till lilleman men kan inte komma på vad jag ska ha under tips??
    röööda velour byxor
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-11-11 22:48:08 följande:
    katvigs röda velourisar
    hahahaha det prickade vi in bra ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11