Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Ja, men allvarligt. Hon borde fan söka hjälp. Jag trodde hon skojade först. Vad säger man - öh, den finns inte kvar. Tror hon vi haft den på piedestal i vinkällaren eller?

• Stormis
    lillronya skrev 2008-11-24 22:19:15 följande:
    Snyggt tycker jag Emilio har växt ur sin nu när han tål maten han äter....
    De är så fina de suitsen. Jag har alltid undrat varför de skall vara kortärmade, men har nu insett att de är supersnygga med långärmat under!
  • Stormis
    FL Lisa skrev 2008-11-24 22:21:23 följande:
    då bjuder jag på en till så får du något annat att tänka på
    (drar till med en hederlig). Kan du inte göra tio på rad med den också så får jag garanterat ett nytt gapskratt!

PS Smart drag med avataren, blandar/blandade ihop dig ofta med Ängeln. Apropå problem
  • Stormis

Se vad kul det blev! Önskar jag hade kvar flarran, hade ju varit perfa att fira med nu

lillronya skrev 2008-11-24 22:24:23 följande:
    Ja superfina!Jag var nog ordförande i våga vägra kikkid-dress först. MÅNGA köpte och jag skulle INTE! Sen gjorde jag det iaf och har inte ångrat mej alls!
    Vägra KikKid? Det är dumt. O-danska, men så fina i färg och modell! Smart drag att ångra sig!
  • Stormis
    agster skrev 2008-11-24 22:26:28 följande:
    hur gör du när du sparar ner dem? Jag försökte men det gick inte alls, blev bara som Smultronhjärtas bild...
    Jag har ingen aning, men man kan ju lägga dem i sin pres eller blogg eller nåt. Och sen kopiera dem därifrån.
  • Stormis
    Stormis skrev 2008-11-24 22:31:05 följande:
    Jag har ingen aning, men man kan ju lägga dem i sin pres eller blogg eller nåt. Och sen kopiera dem därifrån.
    Mitt förslag funkade inte. Men Lisa (former aka Ängeln gav ju ett bättre alternativ, dessutom mycket snabbare än jag Kul studsgubbar förresten. Vad blir nästa hit?
  • Stormis

Lisa:
    Sprang in i din blogg. Jösses vad söt A är när han dansar till bilen!!! Snuttegubben

• Stormis

Nattinatti från mig. Nu ska jag sätta mig vid brevlådan och invänta flowertröjan som borde dyka upp snart... (om sen Shampoodeln som jag väntat på i 4 v nu också kommer vore ju inte det så dumt "Den kommer om 1-2 dagar" skrevs det för över en vecka sedan. öh, javisst. NOT!)

• Stormis
    Jen:
    Fina Ava i fina flower. Köpte du 80 också? Då kanske den inte är sååå stor på Karla trots allt. 80 känns dock gigantisk på henne, har inte hubbir prova ännu.
    Jojoa:
    Underbara äpplen. Väntar själv på mitt första inköp . Antar att det inte hjälper, men jag tycker att längden på klänningen är helt ok! Fast jag misstänker att du har en hel del annat att använda i väntan på den
    Lisa:
    Jag gb'ade dig om det. Men vad fin han blev i lammen. Måste visa med byxorna till! Och den var ju alls inte så stor heller!
    Butte:
    Hummel it is nästa år alltså? Hoppas att min IdaT duger i väntan på då... Den kommer imorgon, har aldrig sett nån irl.
    Harley:
    Finaste regnbågen enligt mig!
    Ängeln:
    Så fin Molo-kombination! Väljer själv bort stassen pga pojkigheten, tyvärr. Men så fint på din lille!!!
    Nikki:
    Snygga muddarna. Bra tips, hade bestämt mig för att jaga de oranga, men man kanske ska köpa de rosa istället? Oxå?

Puh, nu har jag återgäldat en del av alla fina kommentarer jag fått genom trådens gång . Söta är ni alla, liksom era barn .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11