Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

tinkerbell74 skrev 2008-12-03 22:22:57 följande:
    Stormis - hehe
    Men du, det var den klenaste ninjan jag sett 4 kronor
  • Stormis
    tinkerbell74 skrev 2008-12-03 22:30:07 följande:
    Stormis - Jo det var inte min starkaste insats precis. Har redan beställt andra modeller i julklapp så det där var eg. okynnes.
    Förstår det . Men det var för roligt för att låta bli att kommentera . Jag gillar inte klädseln alls, men ville ha en blond docka (...) och köpte den därför. Hade inte vågat hoppas att jag skulle få den såld alls, men ni var ju några spekulanter iaf. Attans bara att den inte gick högre, men men. (för ev moderatorer - auktionen är redan slut).
  • Stormis

Förresten - vad tror ni om Wiell? Hon hade iofs bra julkalender även förra året, men har ju haft nedsatt hela hösten och hon har haft minst 50 % väl på alla erbjudanden. Tror ni att hon lägger av? Synd i sådana fall på bra shop!
    PS Fyndade 2 par Trumpettestrumpbyxor där idag. De är sååå söta.

• Stormis
    Buttelina skrev 2008-12-05 15:27:51 följande:
    ja där var på den ena men inte på den andra
    Vad står det förresten i tassen på ärmen????? Kan inte tyda det själv *blondin*.
  • Stormis
    Buttelina skrev 2008-12-05 15:54:35 följande:
    culo eller?
    Buttelina skrev 2008-12-05 15:55:03 följande:
    cujo? haha
    Aha! Inte ens proffsen klarar det!!! Trodde bara att det var jag som missat att fatta det hela. Fler smarta förslag ?
  • Stormis
    tinkerbell74 skrev 2008-12-06 14:31:18 följande:
    Förresten, snackades det inte om Molos lurvar igår (?) och vad det står i tassen på ärmen... det kanske sas senare, men iaf så står det:Cub(som i björn/vargunge)
    Åh, vad bra. Jag missade svaret helt (om det kom). Cub alltså? Det ska jag studera närmre. Var helt säker på att det var nåt på 4 bokstäver. Inte nog med att man inte kan läsa, kan visst inte räkna heller .
  • Stormis

Godkväll! Denna gång kan jag inte läsa ikapp... Startar med bt! :

LillRonya - skönt att se att det inte bara vi som fortfarande "lurvar" emellanåt. Fiiina färgerna!
    Smilla - jag kan fortfarande inte inse att våra är jämnunga!!! Min ser ju ut som en nyfödd . Fiiina ränder och framförallt kantband.
    LA W: Passade ju perfa jöh! Sötis.
    Emmsan - Åh, snajjsiga!!! Egna väpnisar?
    Majbebis: Smart att puffa till dem!!! Det måste jag också göra. Hur gjorde du?
    Agster: Många ränder blir det. Kul att lillen är intresserad av den utökade samlinegn också .
    Ängeln - Inte vbara ganska. Supercoolt! Hur länge får mössan sitta på?
    Preggi - säkert ot, men gummistövlarna? De var superfina (det andra också så klart!)

• Stormis
    ängeln83 skrev 2008-12-08 20:16:14 följande:
    Ha ha, satte på den för att vi skulle gå ut, inne sitter den inte på så länge
    Trodde väl det, men det var sniggt!
    SmillaMilla skrev 2008-12-08 20:16:43 följande:
    Ha ha är det så?Men Svea är ganska framåt o stor för sin ålder
    Jo, du, det kan jag lova. Fast å andra sidan är min liten och sen så det är itne så konstigt

Senaste T-inköpen:
    Har en velourjacka och vill ha matchande under. Kan nog leva med några noppor tror jag.
    http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=79005746
    Sen råkade jag vinna en Bambi. Har 74 nu så 86 lär ju dröja ett tag... Slängde in ett bud och trodde inte jag skulle få den, men det fick jag visst. Var liksom eg inte meningen, men då kanske det var meningen att vi skulle ha den .
    http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=79082210
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2008-12-08 20:28:40 följande:
    Frågar idag igen, nån som har tips på nåt fint till en 7 månaders flicka? Runt 150 kr +/- några kronor.
    Molo flower. Snyggast just nu! Body med 30 % borde väl gå att hitta?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11