• Harley

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjatar vidare med min overallångest. Fick lite mått nu från Mysgrodan och jag behöver nog en 104:a i alla fall. Tyvärr var den slut där

Rea någon annanstans??

• Harley
    Duntoffla skrev 2008-11-17 22:46:39 följande:
    Vilken färg är du ute efter?
    Regnbåge
  • Harley
    FL Lisa skrev 2008-11-17 23:01:31 följande:
    Håller med om att 1500 är väl mycketmen här var det ju för 1100 och fraktfritt Sen är det ju inte säkert att dom har storleken du söker efter
    Har mailat och frågat. Nu kan jag väl inte sova inatt...  
  • Harley
    Smileycat skrev 2008-11-17 23:02:12 följande:
    luckylittleme har 104 kvar.. 20% om du köper 2 saker och 30% vid köp av tre!Gäller molo, Ej sikke lej, Katvig o MAT.. Ska kolla nyhetsbrevet om det lockar..
    Men vad bra då... Jag väntar paket från dom. Kanske kan jag kasta med en overall...
  • Harley
    Smileycat skrev 2008-11-17 23:05:48 följande:
    Stod såhär i deras mail: Vi har gjort ett riktigt bra novembererbjudande till dig som får vårt nyhetsbrev som gäller tom torsdagen den 20:e november. Vi drar 20% av priset vid köp av två varor och 30% vid köp av minst tre varor. Erbjudandet gäller alla varor från Molo, Ej sikke lei, Katvig, Mini a Ture och Petit by Sofie Schnoor, du får gärna blanda märkena. Skriv: nyhetsbrev i kommentarfältet. Erbjudandet gäller inte redan nedsatta varor. Betalar du med banköverföring skickar vi ett mejl med det nya beloppet du ska föra över. Betalar du med kort drar vi det belopp som blir när rabatten är avdragen (beloppet är bara reserverat när du godkännt din beställning, och dras först när vi expiderat din order). Lägg märke till att vi dessutom har gjort en kategori som är för alla, med 30% på utvalda varor (till torsdag den 20:e november). Finns det varor i denna kategori som ingår i vårt erbjudande till dig, så får du inte extra rabatt om du köper den gällande varan, men den ingår som en av dina 2 eller 3 varor (eller fler). Erbjudandet gäller självklart även i butiken i Västra Hamnen, du ska bara meddela att du fått nyhetsbrevet! Hoppas du får gjort några riktigt bra köp! Vi ses hos www.luckylittleme.se Hälsningar Lotte & Co
    HAr mailat dit också och frågat om jag kan få 30%. Jag har ju redan en order där som jag inte fått än.

Tack snälla fär att ni orkar bry er
  • Harley
    Everlonn skrev 2008-11-18 12:07:27 följande:
    Jag tror att alla har vi våra kors att bära, små eller stora. Men denna tråden gillar jag, här kan man om man vill prata av sig, få stöttning eller prata kläder! Här är ju allt igentligen mellan himmel och jord! Och alla är vi förenade i vår galna kärlek för danska (och andra) barnkläder Kramar om alla som har det jobbigt!! Livet är bra orättvist ibland!
    Instämmer! Klokt sagt. kunde inte skrivit det bättre själv

Klem i grupp till er alla.
  • Harley

Vi har gjort ett riktigt bra novembererbjudande till dig som får vårt nyhetsbrev som gäller tom torsdagen den 20:e november.

Vi drar 20% av priset vid köp av två varor och 30% vid köp av minst tre varor. Erbjudandet gäller alla varor från Molo, Ej sikke lei, Katvig, Mini a Ture och Petit by Sofie Schnoor, du får gärna blanda märkena. Skriv: nyhetsbrev i kommentarfältet. Erbjudandet gäller inte redan nedsatta varor. Betalar du med banköverföring skickar vi ett mejl med det nya beloppet du ska föra över. Betalar du med kort drar vi det belopp som blir när rabatten är avdragen (beloppet är bara reserverat när du godkännt din beställning, och dras först när vi expiderat din order).

Lägg märke till att vi dessutom har gjort en kategori som är för alla, med 30% på utvalda varor (till torsdag den 20:e november). Finns det varor i denna kategori som ingår i vårt erbjudande till dig, så får du inte extra rabatt om du köper den gällande varan, men den ingår som en av dina 2 eller 3 varor (eller fler).
    Erbjudandet gäller självklart även i butiken i Västra Hamnen, du ska bara meddela att du fått nyhetsbrevet!
    Hoppas du får gjort några riktigt bra köp!
    Hälsningar
    Lotte & Co
  • Harley
    Tjollabolla skrev 2008-11-19 19:02:06 följande:
    Kan inte ni hjälpa mig med ett matchningstips?Jag har ju denna tröjanwww.ajabajakids.com/popup.asp?item=4722,3och den är helt underbar. Men det är så svårt att hitta ngt fint till den. NS grey army är fint, men jag skulle vilja ha nåt velour eller nåt mjukare.... Nåt tips?
    De här från Katvig kanske

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11