-
godkväll!Lina med Liten skrev 2008-11-04 20:45:34 följande:God kväll gänget!
-
och såklart så köpte vi inte svara utan svarta!Duntoffla skrev 2008-11-04 20:44:41 följande:Ok. Vad kostade dem? fanns det svarta?
-
kikar in en snabbis innan lunch. Jag var iväg till OTT-utförsäljningen idag också. Var tokigt lugnt där så rååsa bubblan du kan nog ta med din lilla bubbla dit i vagn om du känner för det.
Den röda huvan med vita prickar som någon visade länk till här fanns på utförsäljningen...iaf i storlek S.
Jag handlade massa små molosar...dock inte till mig. Hittade mest bara i 68 och 104 så det fick bli shopping till en kompis som har en liten flicka som förhoppningsvis snart växer i 68
-
mm..men man ska tydligen akta sig för just dom storlekarna. Enligt han på utförsäljningen så sätts just dom storlekslapparna på provkollektionerna men alla plagg är inte i dom storlekarna för det.Tjejtriss skrev 2008-11-05 12:33:14 följande:FL-Lisa - Ja, kollektionsproverna är i just 68 och 104 så det beror på det Om nån är där och skulle springa på en flowerklänning och/eller knapptunika i strl 104 så tänk gärna på mig..
-
overaller fanns det en svart och en grön(tror jag) i 104...jackor kikade jag inga men några stora jackor fanns det i alla fall...men som sagt så kollade jag aldrig storlek på dom. Jackorna kostar 300 och overallerna 600SofieO skrev 2008-11-05 12:39:13 följande:FL Lisa: Måste bara fråga om du såg några overaller/jackor i strl 104? pris?!?
-
RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 12:41:56 följande:Å de låter ju toppen! Ska dit med gubben i eftermiddag en liten stund.. Hoppas den rånarluvan finns kvar när jag kommer dit *vill ha*
passar S på ida?
fanns vit med stjärnor också...och lila med prickar och pingviner också tror jag
-
50 kr stod det på prislostorna. Fast allt är beroende på hur mycket man handlar för..ju mer man handlar ju mer rabatt. Det jag köpte idag skulle gått på 750 enligt prislistorna men jag fick det för 600
-
härliga fynd! Ja alla dom kläderna du räknade upp har jag hållit i min hand imorse (eller likadana i alla fall) Var jättenära att jag köpte IdaT luvan också men sen blev jag snål..köpte två mololuvor istället.Smileycat skrev 2008-11-05 15:30:05 följande:Då kanske jag sprang förbi dig.. Jag såg nu att jag haffat en sån luva som ni letade efter, den är verkligen fiin.. den röd-vit prickiga finns här hemma hos mig.. Kanske finns fler vad vet jag, men blev skapligt avundsjuk på systeryster som lyckades ta en IdaTs 86/92 röd m. lila flodhäst på.. Den var sååå mysig och hade passat kanon till jackan jag köpte, men hon hann före *muttrar*
Jag var där från typ 9.50-11 och när jag kom var vi bara typ 3 stycken där inne som gick runt och rotade i nya lådor som dom just öppnade. Hur skoj som helst. -
Du får beställa en sån luva från någon shop..eller den kanske inte finns i någon svensk shop? jag måste erkänna att jag inte har så värst bra koll på IdaT. fast jag var riktigt nära att köpa en lila igelkottsoverall igår när jag var på utförsäljningen..men det blev en molooverall istället.Smileycat skrev 2008-11-05 15:42:03 följande:Åhh vad kul.. Jag var så trött så jag orkade inte åka in i tid..VI kom väl kanske ungefär när du gick då kanske eller en halvtimme efter typ.. För det hade börjat komma lite folk när vi dök upp, jag o syrran med magarna Synd bara att hon lyckades haffa luvan före mig, hade det varit någon annan så hade man ju inte sett den hela tiden lixom..
När jag kom dit så satt killen som jobbar där på golvet med flera kartonger fyllda med lurvar..han hade hällt ut en stooor hög på golvet också. WOW tänkte jag och skyndade mig dit...då sa han att det inte var till salu och började plocka ner alla lurvar i kartongerna igen -
jag sitter här och längtar efter att första gänget ska komma hem från Molo och lägga in bilder i BT så man får se alla fina fynd dom gjort. Lite skadad är man allt.