Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-06 10:07:50 följande:
    Haha...känner igen det där. NU logga jag ut...200 gånger liksom
    den har jag helt missat..hur har det hänt? Jättesnygg ju!
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-06 10:14:50 följande:
    Ja, den är rätt enkel men fin Synd att den bara finns i långärmat i body.
    antar att du menar kortärmat.
    Jag tycker det är rätt bra med kortärmat jag. Alvin är ändå så varm av sig så inomhur fungerar det bra med kortärmat och ska man iväg någonstans så får man ju användning för alla fina zipjackor vi har här hemma
  • FL Lisa

hmm...nu när jag ser erat overallssnack så kom jag på att jag kanske skulle dela med mig av vad jag hörde på OTT-utförsäljningen.
    Killen som verkade ansvarig där på OTT-utförsäljningen pratade med en annan kund och jag hörde hur han sa att förra årets overaller var extra stoooora i storleken eftersom det hade blivit fel vid produktion...storlekslapparna hade satts fel.
    Om det är sant vet jag inte men det var vad jag hörde.

• FL Lisa
    Stormis skrev 2008-11-06 19:30:14 följande:
    Vad bra! Förretsen? Stod det nåt på "kuvertet"? Jag gick till Posten och sa att det måste blivit felskickat, att innehållet inte är mitt. Hon sa att eg kostar ju det returporto, men var snäll eftersom jag inte hade beställt nåt
    Heej är du laddad nu?
    Tänkte bara höra med dig när du senast måste ha uppdaterad lista av mig. Sitter här och hoppas på att det ska hinna komma in lite fler bilder i BT innan jag mailar iväg det till dig
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-06 19:39:47 följande:
    Haha...min "deadline" på lista är imorgon. Jag väntar också på nya "Gotta haves"Stormis- Söt prima ballerina! och fin shopping!081016- Vad fin den gula Småfolken blev på Maia! Hon är sånt där barn som passar i det mesta.
    min deadline lär ju vara ikväll. måste bara veta om jag kan vänta lite mer ikväll så hon inte hinner gå och lägga sig innan jag mailar iväg det.
    Dock inser jag att det egentligen inte är sådär jättemycket jag vill ha (av det som mest troligt finns där alltså)

Nä nu måste jag ta tag i lite middagslagning här..men jag återkommer under kvällen
  • FL Lisa
    agster skrev 2008-11-06 20:26:50 följande:
    men herre gud, vadå olidlig Så farligt är det ju inte...
    joho...det är nästan så att det är ooolidligt och jag väntar ändå inte på några kläder hit..vill bara se bilder 

Jag hoppas det hinner kika in lite bilder innan 21 jag...då börjar ju criminal minds
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-06 20:30:58 följande:
    En till som gillar det?
    japp! men jag är samtidigt världens fegaste lilla människa så jag gömmer mig bakom kudden typ hundra gånger under programmet men samtidigt är det så bra så jag måste se det
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-06 20:33:28 följande:
    Haha...ja det är ingen höjdare att se om man är själv hemma. Låser alltid på bottenvåningen när det är såna program på TV
    haha...tur att det inte bara är jag. Sambon bara skrattar och suckar åt mig. Han tycker visst inte att det är det minsta läskigt.
  • FL Lisa
    agster skrev 2008-11-06 20:33:53 följande:
    samma här, tycker det är bra men vet inte alltid om jag vågar se det... Fjantiga vi är, hihi!
    jag ser det bara när sambon är hemma. När jag är ensam blir jag för feg så då får det vara Inte tusan vågar jag gå och lägga mig och sova ensam efter ett sådant program heller
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11