Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Quiet thoughts skrev 2008-11-05 18:19:00 följande:
    Oj vilka FYND FL Lisa. Och billigt
    skoj med utförsäljningar så man får lite mer för pengarna.

nu måste ju butte eller någon av dom andra som är iväg idag komma hem...vill se massvis med Molofynd!!
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-05 18:21:55 följande:
    Är det säkert det?
    hahaha...you never know. sist var det ju klänningar och nu små storlekar
    Tjollabolla skrev 2008-11-05 18:22:13 följande:
    Oj vilka fina fynd i bt! Är riktigt avis på bubblorna!Och alla fina knattar med såklart!Om man ska söka på rånarluvor på TS vad ska man säka på då? Nån som vet?
    jag brukar skriva hue och molo
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-05 18:25:04 följande:
    Elefanthue
    jag har dock sett att det är många som inte kallar dom för det..men är ju såklart bra att söka på det också. Man får göra mååånga sökningar helt enkelt för att vara säker på att inte missa någon snygging
    Duntoffla skrev 2008-11-05 18:25:32 följande:
    Ja, är det något du försöker berätta?Middagsdags här!CU later
    haha..nope. Inte än. Nu ska jag jobba ett tag först innan det blir några tankar på fler småttingar. Blir snart galen på att gå hemma.
  • FL Lisa
    agster skrev 2008-11-05 18:35:45 följande:
    Hej!Kikar bara in lite snabbt! Måste äta och fixa lite, men senare kommer bilder i BT Oj vilket himmelrike det var!!!!!!!! Jag hade kunnat köpa hur mkt som helst...!!!!
    wiiie...nu börjar dom trilla in här! Hoppas ni haft tokigt skoj där borta. Vi sitter här på första parkett och väntar tålmodigt på bilder
  • FL Lisa
    081016 1 skrev 2008-11-05 18:52:46 följande:
    Självklart Blir stressigt dock då vi ska flytta på söndag...du har förresten inte möjlighet att hjälpa till Vi har STORA problem, INGEN som tidigare lovat oss hjälp med flytten kan plötsligt hjälpa till...inte ens pappa för han ska till halmstad på någon j*vla fotbollsmatch Antingen behöver vi någon som kan hjälpa till att passa Maia medans Felipe o jag flyttar möblerna, eller någon som kan hjälpa till att bära och kanske köra lastbilen ( jag har hyrt en sån där liten lastbil på Statoil och jag har ALDRIG kört en sån förut!)Känner mig superstressad just nu...så mycket på gång! Köpenhamn på fredag, flytt på söndag från min lägenhet, stort projektarbete i skolan nästa vecka och framåt, sen städa lägenheten hela nästa helg och sen 2 veckor efter det ska F flytta allt sitt pick o pack och 1 vecka efter det åker vi till Argentina *pust*
    huuu...låter inte skoj. Förstår att du känner dig stressad. Hoppas ni hittar någon som kan hjälpa till med flytten eller att passa Maia.
    Tack för allt med tröjan också!
    nikki2006 skrev 2008-11-05 18:54:51 följande:
    Lite nostalgi därDen gula med svarta stjärnor var mitt aldra första molo plagg. Därför är det ju lite speciellt
    Wiiihiiii...så skoj! Massor med pengar att sprätta på härliga molosar. Vem är det du ska åka med?
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-05 19:01:54 följande:
    Tack! Du har koll du Kom bodyn idag förresten?
    japp den kom i lådan...så fin. nu kan vi klä oss i grönt och cirkus. Fast jag tog 80 i byxorna eftersom han har 86 i ett par stjärnbyxor och dom är tookgit stora...men dessa 80 tycker jag känns aningen små. Dom passar ju nu men kanske inte så länge till. Nåja han lär ju inte behöva gå utan byxor när han växer ur dom
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-11-05 19:06:50 följande:
    Tyckte du den var ok? Det var ngn noppa på bägge bodysarna men jag tyckte de var i bra skick. Skumt med storlekarna. Mina 86 är stora. Emmsan- glöm inte kontonummer? Måste fixa mer stålars. Men ååhh, kan de lägga in bilder nu då? Måste ju veta hur mycket folk handlat för och vad som finns!
    japp jag håller med om att det var bra skick.

attans osis här...alvin vill inte sova och det börjar närma sig bildbombning i BT. att han inte förstår att mamma har viktigare saker för sig än att krångla med honom nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11