081016 1 skrev 2008-11-05 18:52:46 följande:
Självklart Blir stressigt dock då vi ska flytta på söndag...du har förresten inte möjlighet att hjälpa till Vi har STORA problem, INGEN som tidigare lovat oss hjälp med flytten kan plötsligt hjälpa till...inte ens pappa för han ska till halmstad på någon j*vla fotbollsmatch Antingen behöver vi någon som kan hjälpa till att passa Maia medans Felipe o jag flyttar möblerna, eller någon som kan hjälpa till att bära och kanske köra lastbilen ( jag har hyrt en sån där liten lastbil på Statoil och jag har ALDRIG kört en sån förut!)Känner mig superstressad just nu...så mycket på gång! Köpenhamn på fredag, flytt på söndag från min lägenhet, stort projektarbete i skolan nästa vecka och framåt, sen städa lägenheten hela nästa helg och sen 2 veckor efter det ska F flytta allt sitt pick o pack och 1 vecka efter det åker vi till Argentina *pust*
huuu...låter inte skoj. Förstår att du känner dig stressad. Hoppas ni hittar någon som kan hjälpa till med flytten eller att passa Maia.
Tack för allt med tröjan också!
nikki2006 skrev 2008-11-05 18:54:51 följande:
Lite nostalgi därDen gula med svarta stjärnor var mitt aldra första molo plagg. Därför är det ju lite speciellt
Wiiihiiii...så skoj! Massor med pengar att sprätta på härliga molosar. Vem är det du ska åka med?