Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

SmillaMilla skrev 2008-12-22 12:46:10 följande:
    Ingen fara. Sonen var mjölk- ägg och sojaallergisk när han var mindre. Så börjar känna mig mer eller mindre som en expert. En till sak. Ta INTE soja mjölk bara. Soja är släkt med nötter och bör alltså inte ges till barn under tre år.
    Jobbigt när dom blir allergiska när dom är så små.
    Jag är lite känslig mot mjölk produkter, får tok ont i magen om jag får i mej för mycket mjölk, youghurt och sånt.

Ris eller havre mjölk då
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2008-12-22 12:52:48 följande:
    Aha då har ni det ju i släkten också. Kan du inte ringa till bvc o höra med dem? Men ja ris eller havre är det bästa.
    Jo, tänkte ringa dit, typiskt nog så missade jag telefon tiden men jag hoppas få tag på nån ändå.
  • ängeln83

Värst vad här var lugnt idag, julstökar alla?
    Känner mej allmänt nere idag nu när jag inte vet hur det blir i jul, vi som skulle fira jul på julafton/juldagen och annandagen, hur kul är det om vi nu ska sitta hemma själva?

• ängeln83

Liam vaknade för en stund sen, han verkar mycket piggare nu, lyckades pilla i honom lite mat och den har han fått behålla än så länge. Han är inte alls sådär slö som han var imorse

• ängeln83

Fick underbara pellefjant t-shirten i lådan idag, guuu så jag saknat den sen Liams blev för liten, tack snälla tutte butte

• ängeln83
    Pepper79 skrev 2008-12-22 14:44:24 följande:
    Hhhmm den an bodysuiten jag valde från Ajabaja var slut så då tog jag en annan när hon ringde. Hon beskrev den som lila med turkosa kantband och rosa och orange hundar på. Någon som har någon bild på den? Hittar den inte på deras hemsida (tror jag iaf).
    Hum...försöker komma på vilken det kan vara men den där beskrivningen känner jag inte igen.
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-12-22 14:59:46 följande:
    läste lite om det innan .. hoppas att han kryar på sig ingen vill ju sitta hemma på julafton
    Ha ha, never att jag slutar kalla dej för det
    Ah, super nöjd, den är så himla fin, skit bara att dom gula velorisarna är för små, dom är så himla fina till annars.

Jupp, men han verkar piggare nu så det känns lite bättre, vill INTE sitta hemma under julen.
  • ängeln83
    Plummy skrev 2008-12-22 18:08:26 följande:
    ängeln83 skrev 2008-12-22 17:50:42 följande: Ok Hur mår Liam nudå? Stackarn, (och stackars er) att han blev sjuk nu till jul
    Jodå, han verkar må bättre nu, har inte kräkts sen imorse, han har inte fått nån mjölk nu under dagen så jag misstänker att det kan vara det.
    Nu har han ätit för fullt, väldigt ovanligt eftersom han knappt äter nåt i normala fall.
  • ängeln83

Godmorgon girls.

Här har natten varit rätt ok, Liam kräktes bara 1 gång, nu på morgonen har det varit lugnt, hoppas verkligen det går över tills imorgon.
    Känner mej super stressad nu, hela huset är upp o ner vänt o julgranen står fortfarande oklädd på altanen, vi firar ingen jul här hemma men lite jul fint vill man ju iaf ha.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11