Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-12-23 10:32:10 följande:
    kom hit nu med er hjääälp mig!! ge mig förslag på vad man kan ha i en god korg till mina föräldrar... rökt korv, vin, chocklad.... mer då?
    Ska det bara vara ätbara saker eller annat också?
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Oj, inte ett pip på 1 timma
    Har städat hela f.m, lagom när jag moppad klart golvet så klämde Liam ut en hel tub med tandkräm, så det vara bara att plocka fram moppen igen

Nu när Liam sover får det bli lite tid vid datorn.
    Undra om man vågar hoppas på paket idag?

• ängeln83

Nu lyckades jag få in granen också, hoppas ingen såg mej när jag bökade/sågade där ute på altanen. Upptäckte dock att jag troligen blivit allergisk, är alldeles röd prickig på armar och händer då.

• ängeln83

Behöver lite hjälp, Katvigs turkosa velorisar, finns dom på rea nånstans?

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-12-23 12:46:17 följande:
    Hej flickor!ÅÅÅ ser att ni pratar korgar. Jag har letat som en TOK efter en j**vla korg att stoppa öl i till lillbrorsan, men det finns fasen inte att köpa nånstans!! Vet fortfarande inte vad jag ska göra med all öl Jag hoppas oxå på post idag, hummelsuit! Beställde i fredags från minpluddevutt, så jag hoppas den kommer idag. Igår kom posten klockan fyra här!
    Hej hej.

Men Ikea har ju en massa korgar, jag köpte en sån här till mina föräldrars korg:
    http://www.ikea.com/PIAimages/21034_PE106058_S4.jpg
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2008-12-23 13:11:45 följande:
    Det kan inte vara från barren då? Om de kommer emot armen en massa så kan man ju bli rödprickig så det ser ut som utslag...Hur är det med Liam idag?Min Liam ligge rhär och sover och har feber som kommer och går beroende på Panodilen och Ipren. Inget annat, utan bara feber så det är ju rätt tacksamt. Hoppas det lägger sig lite till imorgon, för idag är han inte alls pigg.
    Ha ha, eller hur Känns oftast ganska meningslöst att städa då Liam stökar ner lika fort igen
    UUh, mysigt med bajs på golvet
    Jen80 skrev 2008-12-23 13:11:45 följande:
    Det kan inte vara från barren då? Om de kommer emot armen en massa så kan man ju bli rödprickig så det ser ut som utslag...Hur är det med Liam idag?Min Liam ligge rhär och sover och har feber som kommer och går beroende på Panodilen och Ipren. Inget annat, utan bara feber så det är ju rätt tacksamt. Hoppas det lägger sig lite till imorgon, för idag är han inte alls pigg.
    Jo, det är det förmodligen, men jag har aldrig reagerat så innan.
    Jodå, än så länge är det bra med honom, inget kräk idag än så länge.

Hoppas din Liam kryar på sej, fast hellre feber än magsjuka
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-12-23 13:19:06 följande:
    allt möjligt just nu innehåller den vin, en dvd film och kamomill the
    Jag har lagt lite allt möjligt i korgen till mina föräldrar, vin, ost, kex, bio biljetter, badskum, presentkort på spa, choklad, kaffe, foto på Liam, 2 st ljuslyktor...
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-12-23 13:34:17 följande:
    hmm foto på barnen var ju smart kaffe får det nog också bli.. och chokladvi hade kommit överens att vi inte skulle köpa något till varandra... men jag kan inte komma tomhänt... därför är jag ute sista dagen
    Jupp, foto är alltid uppskattat

Jag har köpt andra julklappar också till dom men dom har hjälpt oss så grymt mycket med renovering av huset då detta blir tacken för det
  • ängeln83

Ååååå idag kom dom underbara ninisarna, 100 kr inkl frakt från T, helt okej pris

• ängeln83
    Buttelina skrev 2008-12-23 13:38:41 följande:
    ahh vad snällt ja jag får knåpa ihop något jag kan bara inte komma tomhänt, det går emot mina principer
    Mmm, dom e ju snälla då måste vi ju också vara det
    O man vill ju gärna betala tillbaka på nåt vis.

Naeh, tomhänt är inget kul att komma.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11