Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-12-27 09:20:56 följande:
    OJ sist ut och förts in hmm jag borde kanske skaffa mig ett liv

Godmorgon, vaknade tidigt idag, tog hunden på en rejäl promenad. Pojkarna sussar fortfarande. Idag blir det Jkpg o lite hopping
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-12-27 09:26:22 följande:
    åhh vad roligt med lite hopping! är det mamma och pappakläder som ska spanas efter eller är det liam kläder? nått speciellt som står på önskelistan?
    Det blir nog lite till alla Liam fick en hel del kläder i julklapp men nån tröja till ska vi nog få plats med
    Jag fick presentkort på en system kamera så jag ska spana runt lite, blir svårt att bestämma sej.
  • ängeln83

Någon som har koll på om Bombom och Iklass i Jkpg har nån shysst rea?

• ängeln83

Butte

Aha, då kanske det inte är öppet här heller då.
    1klass har iaf öppet idag men det är säkert bara samma rabatt på Molo som det varit innan, o dessutom är det ju utplockat där.

• ängeln83

Godmorgon flickor.

Kikar in en runda, har haft fullt upp hela morgonen med att fixa iordning med alla grejer vi fick i julklapp, Liams leksaker behövs rensas rejält innan dom nya fylls på.

Har nog frågat innan men finns Katvigs turkosa velorisar på nån shysst rea nånstans?

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-12-28 10:16:50 följande:
    Hehe ja vi behöver oxå rensa! Fick köpa en ny hylla på Ikea igår för att få plats med allt
    O vi som hade sagt till alla att Liam INTE behöver mer leksaker, o vad fick han mest av?
    Plats har vi men ungen leker ju knappt in med sina leksaker, mer än några favoriter då.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-12-28 10:21:40 följande:
    Ja Milo fick bara leksaker. Nåja, jag är glad att det inte var kläder, det vill jag köpa själv Han behövde fakitskt lite nya leksaker, men nu svämmar det ju ööver! Å bara 2 månader tills han fyller år med....
    Liam fick tyvärr en del kläder också *mutter*, en hemsk dress med alfons åberg på *ryyys*. Fast lite fint fick han också, lite stars på Lindex och en Småfolk tröja med isbjörnar.
    Favorit julklapparna var nog lite nya verktyg, duplo och sacco säcken.

Ojoj...då blir det snart påfyllning igen då
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-12-28 10:26:12 följande:
    ÅÅ alfons! Uhh! Avskyr Alfons o Bamse. Milo fick en tröja från H&M, en randig och den var ganska okej. Funkar på dagis... Som extrakläder Haha! Ja det blir väl det. Vi funderar på att köpa en ny vagn då till "Honom", han lär ju få miljoner saker. Saccosäck kanske med hade varit ngt! Såg en med cars, han är ju som tokig i det.
    Jag meeeeed, känns ju lite onödigt eftersom jag ALDRIG kommer använda dom kläderna på Liam. Tur att det var sambon som öppnade det paketet för jag hade aldrig kunnat hålla masken.
    Saccosäck är kanon, Liam älskar att ligga i sin framför tv:n, fast han fick ju en grön, den måste ju matcha rummet
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2008-12-28 10:30:58 följande:
    Åh vilka söta barn i härliga veloursnickisar, sonen 1½år gammal har precis växt ur sina i stl 74, nu blev jag sugen på ett par nya =)Någon som har erfarenhet av hiphip eller hiphipkids, eller vad de heter.. ? Jag försöker maila dem men det fungerar inte
    Jag har handlat en del ifån Hiphip, det var iof ett tag sen men då funkade det kanon.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Äntligen kan jag sitta här längre än en liten stund. Sambon jobbar natt och Liam sover. Har haft mina föräldrar här på fika och pappa sövde Liam.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11