Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Jen80 skrev 2008-10-30 11:07:05 följande:
    LEtar och letar efter gamla Molosar, men hittar inte så mycket. Behöver inspiration, så hjälp mig!Kan utan problem säga att årets kollektion slår alla de andra med hästlängder. Nu skulle jag kunna köpa det mesta av Molo, men tidgare åren har det varit sådär. Men lite vill jag ju ha från Lagersalgen...Hej på er förresten !
    Hej hej!

ja, höstens är sååå fin. Vårens var sådär tycker jag. Jag är sugen på lite uttrar, lamm, kossor och gamla fina stars.
    Harley skrev 2008-10-30 11:09:02 följande:
    hur gammal är du då?38 år ung
    Man är ju som bekant inte äldre än man gör sig. Jag känner mig oftast inte gammal men däremot när jag ser och hör yngre folk på bussen så kan jag känna mig som en tant. Det känns så avlägset att snacka om vilken kille man är kär i, hur man ska komma in på krogen med falskleg och så
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-10-30 11:10:45 följande:
    Duntoffla: Söta söta Noel i en ursnygg stol- förstår att han gillar den
    Tack! Ja, jag gillar med de där stolarna. Sambons mamma köpte dem på auktion för lääänge sen för 250 kr styck. När sambon sen kollade på Bukowskis är de värda 8-9000 kr styck
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-10-30 11:27:43 följande:
    Nu somnade Liam, i hundens säng, som vanligt Ska bli skönt med lite lugn och ro, o så hoppas jag att postis skyndar sej lite idag.
    Sötisen då!  Noel har också somnat så jag borde sätta fart med städandet nu
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2008-10-30 11:29:56 följande:
    Någon mer än jag som inte fått Traderas vinnarmail sedan de gjorde om sidan
    Hmm...har jag inte tänkt på. Däremot har jag ett par som inte har betalat mina annonser. De kanske inte fått mailet då?

Fina barn i BT! En framtida modell månne?
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2008-10-30 11:30:57 följande:
    Så söt !!! Underbara färger på honom!Duntoffla: Ja, som jag då . Kaniner, lamm och kossor står väl högst på listan. Men sen vet jag inte. det tråkiga är att jag inte riktigt gillar deras tröjor till pojkar (alltså inte baby). Ilon är ju precis på gränsen nu. 92 baby är precis lagom så man vill ju inte köpa för mycket i det. Får väl önska mig mest till Ava. Tänkte att jag kanske kunde komma på NÅGON fin tröja till pojkarna, men nä...Ett annat problem. Måste nog försöka hitta en varmare vinteroverall till Ava. Jag vill ju gärna att hon sover ute och det blir alldeles för kallt i Småfolksfleecen känner jag nu. Har en åkpåse, men det blir TRÅNGT i liggdelen i dubbelvagnen och än vill jag inte sätta henne upp... Nåt förslag?
    Jag vet inte heller om jag är så förtjust i de större Molo-tröjorna. har ingen än så länge men jag gillar knappen på sidan. Tycker att det är en snygg detalj. En tröja jag gillar är den gula med svarta stars samt även en del av de gamla ränderna. Ex den med svart, orange och blått.

vad tror du om en Pop overall? Jag har denna till Noel. Den är inte supertjock men ändå varm. och det beror på vad man ha under
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-10-30 11:34:45 följande:
    Hunden är minsann bra på att söva Jag städade igår, tog bara ett varv med dammsugaren innan idag, så nu ska jag sitta här
    Skönt! Jag tycker det är så trist. Men det är värre att städa när N är vaken eftersom han ska pilla på allt. Särskilt toaborsten...
    Jen80 skrev 2008-10-30 11:35:33 följande:
    Vilken tycker ni är finast som julklänning till Ava (bryter allt Molo-snack nu )?!?www.poppilopp.se/Images/Products/kat_plyschkl... (med röda strumpbyxor)ellerwww.matadorkids.se/images/uploads/DSC08330.jp...
    KIK KiD med ett par gröna strumpbyxor till
    THEA och Grodan skrev 2008-10-30 11:35:44 följande:
    Jag har mailat tradera och jag verkar inte vara den enda med detta problem, men det konstiga är att jag fär alla deras andra mail
    Hmm..undrar om jag ska maila de två som inte betalat. Dock är det bara 4 dagar sen auktionsslut. vill inte verka på heller
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-10-30 11:41:10 följande:
    hej hej. Nu hamnade jag ockås här..A somnade äntligen. Jag röstar på Kik kid. butte - vet inte om du är här nu..men bodyn kom i alla fall fram idag. Tack så jättemycket. Den är jättesnygg!
    hej hej!

Vilken body? *nyfiken*

Går och dammar lite...
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-10-30 11:46:41 följande:
    haha...nyfiken i en strut.. Det är regnbågsbodyn. Har ju inte ägt ett enda regnbågsplagg än så jag tyckte det var på tiden nu. Du får gärna damma lite här också.
    Den med breda ränder? Ääääälskar regnbågen! Helt klart ett av de snyggast print Molo gjort. Har haft både suit, body och tröja i det.
    lillronya skrev 2008-10-30 11:53:12 följande:
    Å en sån molnoverall hade Emilio med i vintras. Perfekt!Hade en med stjärnor till Anjelin okså. Såldes på köp nu igår för 199 kr! Fast köparen skrev och undrade vad mitt bästa pris var om hon tog den med en gång.......
    Men köp nu är ju på en gång?
    ängeln83 skrev 2008-10-30 11:47:04 följande:
    Ahapp, typiskt.
    Men hojta om du behöver hjälp
  • Duntoffla
    agster skrev 2008-10-30 11:57:15 följande:
    Duntoffla - De hade inte det du ville ha på GT här. De hade inte haft den heller...tyvärr...Nu sover J och här sitter jag med datorn och McD, kan det bli bättre Och huvudvärken är borta!
    tack för att du kollade i alla fall! Den verkar vara slut i hela Sverige Kan inte någon ångra sig och sälja den på T...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11